Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jirad
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13:28
Momenteel heb ik een Samsung Galaxy Tab Active Pro tablet waarbij ik veelvuldig gebruik maak van de GPS functionaliteit. De huidige nauwkeurigheid van de tablet ligt momenteel op ongeveer 2/3m.

Ik zou graag de nauwkeurigheid van de tablet willen verbeteren waardoor de gemiddelde afwijking echter nog maar 50cm of zelfs minder bedraagt. Een grotere afwijking is helaas niet mogelijk voor het doel waarvoor ik de tablet gebruik.

Op het internet heb ik gezocht naar externe GPS ontvangers zoals de:Hebben deze een nauwkeurigheid onder de 50cm? Of moet ik iets anders hebben?

Gr, Jirad

Alle reacties

• jirad
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13:28
99ruud99 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:42:
Waarom vraag je dat niet aan de winkel?
Die wisten het niet.
MAX3400 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:49:
GPS is helemaal niet bedoeld om die graad van nauwkeurigheid te hebben.

Daarbij komen zeeeer veel factoren ook nog je positiebepaling verstoren.

Onder welke continue onstandigheden gebruik je je tablet eigenlijk?
Het gaat om grote weilanden waar ik door heen loop. Op sommige plekken moet ik dan een markering aanbrengen. En van deze markering wil ik dan zo precies mogelijk locatie hebben.

[Voor 4% gewijzigd door jirad op 02-07-2020 18:04]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True