Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 05:30

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

mijansen1987 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 00:06:
Wat heb je zelf al gevonden?
Niets, er lijkt niets te zijn wat aan mijn eisen voldoen.
Dat is mij toch te makkelijk. Aan welke eisen voldoen de "gevonden" modellen dan niet? Heb je van elke receiver de app getest en beviel het niet? Een term/eis als "Dolby Amtos" is nietzeggend. Ik gok dat je een 5.1.2 setup hebt aangezien je het over zeven speakers hebt. Dan heb je met een receiver met zeven versterkte kanalen al genoeg om de gehele setup aan te sturen, dat is ook niet exotisch. Tevens mis ik de informatie over welke TV het hier gaat. Waarbij gezegd moet worden dat HDMI CEC en HDMI ARC hit or miss is. Garantie tot de voordeur aangezien elk merk dit protocol mag implementeren zoals ze zelf willen. Dat het bij iemand anders vlekkeloos werkt wil niet zeggen dat het dat bij jou ook zal doen...

Enige wat ik nu inhoudelijke kan zeggen puur op deze TS afgaande is dat je niet (weer) voor Denon of Marantz moet gaan als je een fijne app wilt. Die merken staan er om bekend (berucht?) geen denderende app te hebben.

Ik wil je vriendelijk verzoeken de TS toch van wat meer inhoud te voorzien dan de huidige vorm.

[Voor 6% gewijzigd door FeaR op 02-07-2020 00:19]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 29-07 17:08
Wat wil je met die app van een receiver doen? Ik heb een Marantz receiver en gebruik heel soms de app om geluid te regelen, andere geluidstand of ff wat in de settings te prutsen. Valt me niks tegen eerlijk gezegd. Voor de rest heb je geen app nodig om de receiver te bedienen toch?

Waarom wil je € 1.500 - € 2.000 stuk slaan op een receiver voor alleen atmos, airplay 2 ondersteuneing en voor die kleine speakers? Voor € 400 koop je een receiver die Atmos en Airplay 2 ondersteunt en vast nog veel meer doet dan wat jij wilt. Als je wil dat je tv via HDMI CEC "pijnloos" werkt met je geluidsystseem, dan moet je een LG geluidssetje kopen. Rukgeluid, maar zal via HDMI CEC (of Simplink zoals LG dat noemt) wel goed werken. Je kunt een receiver van € 4.000 kopen, je weet gewoon niet of HDMI CEC (en ARC) goed gaan werken icm je TV van een ander merk dan je receiver.

[Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 02-07-2020 10:58]

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True