Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ziggo email certificaten in Outlook 2019

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

hotabibber schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:12:
Ik ga zo Office 2019 opnieuw downloaden en dan weer eens testen. Misschien is er iets fout met mijn installatie bestand?
Er is geen probleem met Office, Outlook of Ziggo. Dat zijn symptomen van het probleem met certificaten. Zonder de juiste certificaten kan geen stuk software weten of het is te vertrouwen.
Had net mijn laptop opnieuw geïnstalleerd en daar de Office 2019 erop gezet. E-mail adres aangemaakt en je raad het nooit het werkt als een trein met Ziggo.
Een verse schone Windows-installatie heeft dat certificaat wel. Vandaar.

Je kunt het installeren. Zou ik dan wel doen op local machine ivp current user, en niet automatisch de locatie laten selecteren maar handmatig zeggen dat het in de trusted root 'map' moet. Zie ook https://docs.microsoft.co...-trusted-root-certificate

Maar: ook dit is symptoombestrijding. Nogmaals: waarom ontbreekt het root certificaat? Als zelf een foutje gemaakt en het zo is verwijderd: prima. Als het is gedaan door malware: niet prima.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True