Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pci-e kabel uiteinde vs magneetje

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 848evo86
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 22-06 22:30
Hey allemaal,

Even een kort vraagje. Ik heb een Corsair case met deurtjes die sluiten met magneten. Nu heb ik een paar dagen terug mijn gpu uit de pc gehaald en de voedingskabels los in de kast laten liggen. Hier staat dus wel stroom op lijkt mij ook al zit er geen gpu aan vast. Nu zag ik net dat het uiteinde van een van de kabels , dus het blokje met pinnetjes, praktisch tegen de magneet van het deurtje aan lag (Getint glas dus zag het pas later). Ik vroeg me af of dit kwaad kan? De pc is wel gebruikt, dus de vraag is of dit slecht is voor de psu? Het gaat om een Corsair RM850x psu.

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True