Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mouspro
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 05-07 11:45
Vrienden van Tweakers,

Ik heb een vraagje over mijn moederboard.

Ik heb een MSI Z390-A pro en een vriend van mij heeft exact het zelfde moederboard.
Nu zitter en op dit board aan de buitenkant witte ledjes. Bij die vriend van mij branden ze wel, en bij mij branden ze niet? ik zie ook geen optie in bios om dit aan te zetten of iets.

Heeft er iemand een idee of wellicht het zelfde probleem? Ik heb een 1000W voeding dus daar kan het niet aan liggen want hij heeft zelf een mindere wattage voeding.

Iemand die het weet?

Thanks in advance!

• mouspro
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 05-07 11:45
het is ook geen RGB of wat dan ook. Maar gewoon simpele witte ledjes

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True