Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Futureproof Gmesysteem (+ VR)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:54
GreatMagicalHat schreef op maandag 29 juni 2020 @ 15:35:
[...]

Dat is 2x8, en ik wil graag 2x16 hebben (op 3200 deze). Ik weet niet of dat nog uitmaakt voor compatibiliteit. Ik weet ook niet of het ontbreken van b450 moederborden in voor dit setje betekent dat ze het niet hebben getest of dat het niet werkt. Het zou toch fijn als ze dat daar toe zouden voegen... (al snap ik ook wel waarom ze dat niet doen)
Het is allebei “CL16-18-18-38” en bevatten allebei Hynix AFR (A-die’s). Ze zijn dus behalve het verschil in opslag hetzelfde en zullen gewoon werken in dit moederbord.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True