Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cpu koeler

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 14:18
De dvd speler maakte verschrikkelijk lawaai tijdens het opstarten. Aangezien ik die toch niet gebruik dacht ik om de desktop te openen en gewoon zijn stroom weg te nemen.

Tijdens het openen zag ik dat de (standaard) koeler van de cpu vol stof zit, dus ik wilde die even stofzuigen. Om er beter aan te kunnen heb ik de 4 hechtingen los gedraaid en hoopte dat enkel de ventilator los ginG lomen, maar ik kreeg dus de hele zwik mee...
Vraagje 1 is het veilig om de pc nu te gebruiken na hermontage? De koelpasta is dus los geweest...

Ik ga sowieso de koeler vervangen nu, want deze maakte altijd al te veel lawaai naar mijn zin, maar voor een dag of twee, zou dat te riskeren zijn?

Dan, aankoopadvies. Ik volg hier al jaren, maar heb echt geen verstand van hardware. Ik was in pricewatch aan het kijken en vond vanalles. Dikke joekels van be quit bijvoorbeeld voor een goeie €20.

pricewatch: be quiet! Pure Rock Slim

Maar iets dat er ongeveer hetzelfde uitziet kost ook gemakkelijk het drievoudige.
Hoe kan ik de keuze verstandig maken?
Past dat ook allemaal op een Gygabite moederbord met intel cpu?

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True