Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

loden waterleiding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Henkrijnberg
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 28-06 13:12
Hallo,

Ik woon op de 2e verdieping van een jaren 30 appartement. Voor de meter is de waterleiding van lood.

Stel ik wil deze vervangen, zijn de kosten dan voor waterbedrijf Groningen of voor mijzelf?

Gezien wij bezig zijn zwanger te worden zit mij deze loden leiding niet helemaal lekker.

Alvast bedankt.

Beste antwoord (via Henkrijnberg op 28-06-2020 10:24)

• rickerd01
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:06
Al het leidingwerk voor de meter is van het water bedrijf. Of je maakt gebruik van een tussen meter dan is hij van de VVE. Alles na de meter tot de kraan is voor de VVE, alle kranen en leidingen zichtbaar in je woning zijn van jou.

Geef je je watermeterstand op aan het waterbedrijf dan is het een hoofdmeter, geef je je watermeterstand op aan je VVE dan is het een tussenmeter.

[Voor 6% gewijzigd door rickerd01 op 28-06-2020 14:27]

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True