Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lekkage vermoedelijk door dakgoot. Wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

TweakerVincent schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:20:
[...]

Ja dat doe ik maandag. Maar ze vergoeden niet een reparatie las ik (als het dus niet goed zat)? Of klopt dat niet? Alleen schade.
Zorg voor schone dakgoten. en bij evt noodweer kan dit gebeuren. Wil je de vlekken(schade) vergoed hebben, bel je je verz of claim de schade via App. kijk waar het vandaan komt

[Voor 4% gewijzigd door Hackus op 27-06-2020 16:23]

Hackus Goes Heavy; Squat sessie one week, Deadlifts next week.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vinzz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:32
Ze vergoeden lekkage gevolgschade, dus niet de reparatie, maar een verzekeringsexpert (die langs gaat komen) kan je wellicht wel aanwijzingen geven over de oorsprong van de lekkage. Het is geen opspattend water, eerder een blokkade in de afvoer, ondercapaciteit daarvan, of toch scheve pannen. Heb je pannen op je kapel dan?

[Voor 6% gewijzigd door Vinzz op 27-06-2020 16:24]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 00:33

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Even een schopje naar WVB :)

Heb je misschien foto's om het nog iets duidelijker te maken? Als het heel hard heeft geregend kan het zijn dat het water niet snel genoeg weg kon en achter het lood van je dakkapel is gekropen en zodoende wat lekkage heeft gegeven.
Het verhaal van je buurman is evengoed plausibel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vinzz
TweakerVincent schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:24:
[...]

Bedoel op hoogte van dakkapel. De dakkapel zelf lekt niet maar wss ergens bij de dakgoot.

Goede tip om met de expert erover te praten.
Verzekeringsexpert bedoel ik (heb even ge-edit) die komt meestal snel even kijken na de melding.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vinzz
TweakerVincent schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:27:
[...]

Ok perfect. Doe ik maandag. Dank allen denk dat dat het meest zinvolle is nu.
Gewoon bellen verhaal uitleggen, duidelijk aangeven welke schade je hebt, dan komt er iemand en/of mogelijk krijg je meteen te horen welke stappen je zelf moet nemen.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True