Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Amino Amigo 7x v2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wilkovb
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08-07-2020
Hallo allemaal,

Ik heb net van Youfone een nieuw kastje Voor tv ontvangst ontvangen en deze wil ik koppelen aan mijn Logitech harmony elite. Ik heb al meerdere andere devices geprobeerd want de Amino Amigo 7x v2 staat er niet bij. Het kastje komt bij Entone vandaan, die naam zie ik terug als netwerk naam. Alleen hoe die daar heette weet ik niet en ook meerdere geprobeerd, maar helaas. Dan maar met de hand instellen, helaas dit werkt ook niet.

De bijgeleverde afstandsbediening is een amino maxi remote. Ik denk dat deze mbv Bluetooth connect naar de Amino Amigo.

Iemand tips wat ik nog kan proberen?

Alvast bedankt!
...

Alle reacties

• wilkovb
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08-07-2020
Het inleren wat normaal wel lukt met andere afstandsbedieningen werkt dus niet.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True