Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Itunes afspeelijsten weg, pc herstelopties?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Chelseamarre123
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 22:14
Gisteren mijn itunes bibliotheek verplaatst naar nieuwe pc, hierdoor zijn op mijn huidige pc al mijn afspeellijsten verdwenen.
Itunes library bestand was laatst van 2017, dus mis al mijn afspeellijsten van 2017 tot heden wat er toch wel wat zijn.

Hoe krijg ik deze terug, kan ik mijn pc in een soort van hersteloptie terugzetten naar gisteren met verandering van bestanden?
Of zijn er andere/ betere oplossingen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Itunes

Alle reacties

• Chelseamarre123
Nu heb ik de meeste afspeellijsten nog op mijn ipod staan.
Net geprobeerd met wondershare(helaas niet gratis) en sharepod om de afspeellijsten te kopiëren.
Sharepod kopieert de bestanden wat niet de bedoeling is en loopt vaak vast.

Ik zoek eigenlijk software die dus de afspeellijsten als .txt bestanden of xml uit mijn ipod kan halen zodat ik deze via itunes op de andere pc kan importeren

• Chelseamarre123
Topic mag dicht.
Heb zelf oplossing gevonden

• Chelseamarre123
Ja via mijn ipod. In itunes eerst geselecteerd dat deze niet automatisch synchroniseert.
Ipod aangesloten en via iTunes kan je dan je afspeellijsten nog bekijken en ook exporteren naar een xml bestand en ze zo terug importeren.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True