• janjaapio
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-10 20:23
Beste Tweakeraars,

Ik ben HBO student en werk sinds oktober vorig jaar als hiker (chauffeur) bij een dochteronderneming van een behoorlijk grote organisatie. Ik lever met name huur en leaseauto’s af bij de huurder of lessee, en haal deze ook weer op. Het werk is lekker divers en flexibel, en ik heb het idee dat ik redelijk vergoed word voor mijn werkzaamheden. Nooit klachten gehad, geen schades gereden of boetes etc. Ik ben vaak zo'n twee of drie dagen per week beschikbaar om te werken, en werd tot aan april ook gemiddeld 2 dagen per week aan het werk gezet. Sinds halverwege april was er opeens geen werk meer voor mij, en dit koppelde ik onbewust aan de situatie rondom het corona virus.

Voor het gemak hier een aantal gebeurtenissen op een rijtje.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik doe dit werk met veel plezier, en vind ook dat ik prima salaris ontvang. Met 50 uur werk kan ik goed rondkomen in de maand, maar niet met 14. Ik ben totaal niet van plan om mijn werkgever onnodig dwars te zitten en wil ook zeker geen misbruik maken van de situatie of van noodmaatregelen, maar krijg steeds meer het idee dat ik tegengewerkt word. Daarom ben ik nu wel opzoek naar een nieuw baantje, en wordt dit meer een principekwestie.

Ik ben met name benieuwd of er andere mensen zijn met een soortgelijke situatie, en hoe ik hier het beste mee om kan gaan.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies