Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sandberg introduceert zes nieuwe webcamst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07:35
@Olaf

nieuws: Sandberg introduceert zes nieuwe webcams

Onder bovenstaand artikel staan enkele interessante reacties. En als ik zo vrij mag zijn dan zou ik graag de auteur van het artikel hierop willen wijzen. Bij dezen.

- JapyDooge in 'nieuws: Sandberg introduceert zes nieuwe webcams'
@JapyDooge

- 2green in 'nieuws: Sandberg introduceert zes nieuwe webcams'
@2green

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-08 18:10

Olaf

Nieuwscoördinator
Ik heb het bedrijf om een toelichting gevraagd op het aanbod. Zo ben ik benieuwd of de Face Recognition Webcam en de Webcam Pro+ 4K ook rebrands zijn en of Sandberg nog wat onderdelen of softwarematig een rol speelt. Bij het schrijven heb ik wel wat onderzoek gedaan naar het bedrijf en ook heb ik op de Face Recognition Webcam gezocht. Daar kwam niks opvallends uit en ook stonden de webcams deels al in de Pricewatch. Daarop heb ik de submit van de user opgepakt. Normaal gesproken geven we weinig tot geen aandacht aan deze sector, maar de populariteit van webcams is nog altijd hoger dan normaal en het leek me wel interessant wat nieuws te brengen over webcamproducten van andere bedrijven dan Logitech. Bedrijven spelen natuurlijk in op de hernieuwde populariteit van webcams dus meer voorzichtigheid blijkt geboden. Wijze les in ieder geval en ik ben benieuwd of Sandberg nog een toelichting geeft.

[Voor 3% gewijzigd door Olaf op 23-06-2020 13:02]

This is the future, people translated as data

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-08 18:10

Olaf

Nieuwscoördinator
Dit het antwoord van Sandberg. Vrij nietszeggend en geen antwoord op mijn specifieke vragen:
Hello Olaf

We pay a lot of efforts in using durable components, best performing chipsets and the highest build quality, ensured and maintained by our quality circles programme, which includes per-item QC. As a result, all our products are covered by 5 years warranty.

Our designs are however not unique or patented, and as a matter of that it is possible to find products that look the same, but are cheaper.

If you choose a cheaper version, you can of course not count on the same performance, quality, durability or warranty as you will get with a genuine Sandberg product. In general saying, you get what you pay for.

[Voor 4% gewijzigd door Olaf op 23-06-2020 13:58]

This is the future, people translated as data

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True