Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• 1ehans
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11-07 21:27
Ik heb al jaren een Nest deurbel en een outdoor cam. Ook is mijn account al langer geleden omgezet naar Google.

Nu heb ik alleen recent een aanbod gehad voor beduidend lagere kosten (en een Google Mini kado) maar zie ik op de timeline van beide camera's hele blokken met de opmerking 'Geen activiteit gedetecteerd'. Dat is erg vervelend, temeer ik op een andere camera zie dat er weldegelijk iets gedetecteerd kon worden maar dit nu simpelweg niet meer wordt getoond. Ik weet niet of het samenhangt met de omzetting van de nieuwe abonnementsvorm of dit puur toeval is. Ook zie ik in de instellingen geen mogelijkheid om dit te voorkomen. Op deze manier wordt het systeem vrij onbetrouwbaar en heeft een abonnement totaal geen zin lijkt me, maar belangrijker is hoe los ik het op?

Alle reacties

• 1ehans
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11-07 21:27
ik heb alles opgezegd. Om te betalen voor iets dat niet werkt zie ik niet zo zitten. Nu wachten op de unifii deurbel en gaat ook de laatste Google nest van de muur!
SjonnieK schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:14:
ja ik heb hier ook last van, iemand heeft iets bij mij in de tuin gegooid en blijkbaar valt dit net in de periode dat er niks gedetecteerd is.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True