Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Computer start soms op met 'fixing c drive'

Pagina: 1
Acties:

• sirmike
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 06-06 11:15
Regelmatig, maar niet altijd, heb ik dat tijdens het opstarten en het gigabyte scherm in zicht komt dat de computer een soort herstelproces uitvoert met het 'fixen van de c schijf'. Soms heb ik dat de computer tijdens opstarten niet eens voorbij het gigabyte scherm komt, waarna met een simpele herstart dit wel gebeurd.

Heeft men hier ervaringen mee waar dit op zou kunnen duiden en hoe dit mogelijk te verhelpen is?

• sirmike
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 06-06 11:15
markvt schreef op maandag 22 juni 2020 @ 14:43:
Wat geeft de smart status van je hdd aan? Zie Check je SMART
Hallo, dank voor het reageren.

Ziet er goed uit? Ik heb dit programma nooit gebruikt, vandaar de vraag.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True