Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

FTP kabel PS4 werkt niet. Wie kan me helpen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bartjebart79
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 25-02 16:44
Goedemorgen,

ik heb een FTP cat6 kabel doorgetrokken naar zolder. Aan beide kanten een connector gemonteerd. Hij werkte ongeveer 1 minuut. Daarna viel de verbinding weg. Inmiddels heb ik 2x opnieuw connectoren aangesloten. Gebruik daarvoor een loadbar en een krimptang.

Als ik de PS4 met een korte patch kabel aansluit werk hij wel. Het lijkt dus echt aan mij te liggen, maar heb niet het idee dat ik het beter kan doen dan nu.

Ik gebruik het blog van UTP-kabel.nl

De kleurcodes zijn echt correct. Ik heb het vermoeden dat er iets mis gaat met het krimpen mbv loadbar. Of zou het probleem toch nog ergens anders kunnen liggen?

De kabel is trouwens soepel. Dus wat dat betreft zou het krimpen goed moeten gaan.

Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Edit: Mijn laptop werkt wel op de kabel! PS4 niet. De PS4 werk wel op een cat5e kabel. Boven op de nieuwe cat6 kabel dus niet.

Hoor het graag!

Vriendelijke groet, Bart

[Voor 7% gewijzigd door bartjebart79 op 22-06-2020 11:23]

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True