Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ownedbyrick
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 16-04 12:45
Kan je ook eens een printscreen posten van alle instellingen die je hebt gedaan op de Unifi controller?

Heb je ook geprobeerd de Source type op 'Network' te zetten, met als type 'IPv4 subnet' en daarna onder network 'Any'?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:24
Wie is je provider en staat je router in DMZ of Bridge oid?
Kan het niet zijn dat het apparaat van je provider reageert op poort 22?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 28-07 20:07
De rules worden ook in volgorde toegepast. Dus als er een rule is waar het verkeer aan voldoet en die staat boven deze rule, dan wordt die eerst toegepast.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • +2Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: november 2015
  • Niet online
standaard heeft de usg alle poorten dicht, hoewel als je UPNP geactiveerd hebt kan dit weer wel...
en inkomende rules horen in WAN IN

Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• novastorm76
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20:37
Never mind, ineens kreeg ik een brain wave. onderstaand stukje was niet toegepast op mijn pppoe interface

"firewall": {
"in": {
"name": "WAN_IN"
},
"local": {
"name": "WAN_LOCAL"
},
"out": {
"name": "WAN_OUT"
}
},

ja, dan word de firewall ook niet toegepast op die poort.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• novastorm76
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20:37
dbeusink schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:00:
[...]

Thx, dit stukje miste ik ook nog op mijn PPPoE interface. Bedankt _/-\o_
Graag gedaan. Toch handig om elkaar zo te helpen. Want je kijkt er echt heeeel snel overheen
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True