Toon posts:

[iOS en iPadOS 14] Ervaringen & Discussie Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 10 11 12
Acties:

Onderwerpen

Alle 37 producten

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:40

Yucko

One clown to rule them all !

Yucko schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:50:
[...]

zou dit ook helpen bij probleem mbt het reduceren van volume van niet-hoofdtelefoon bluetooth devices bij te lang 100% volume?

Zou wel fijn zijn nl. als ik niet continue die -100dB truuk hoef te doen via Siri Shortcuts
veelbelovend dat ik nu de losse bluetooth carkit unit in mijn auto (die op classificatie koptelefoon stond) als autoradio kan aangeven 👍🏻

Ben benieuwd of iOS het volume nog automatisch naar beneden gaat aanpassen.

[Voor 27% gewijzigd door Yucko op 26-01-2021 21:39]

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• Yucko

Yucko

vanmorgen ruim 2 uur gebruikt in mijn auto en vooralsnog nog geen volumeverlaging gehad.

Over een paar dagen weten we het zeker :)

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• Yucko

Yucko

• richards3
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
dafmay schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:06:
Ik wacht iig even een dag (of twee). Mijn 12 loopt super op 14.3 en batterijverbruik is ook super.
misschien niet verstandig, in 14.4 worden ook 3 zero days gedicht.

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 11-01 20:23
gnauw schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:32:
[...]

misschien niet verstandig, in 14.4 worden ook 3 zero days gedicht.
Heb de update gisteren meteen gedaan. Draait als een tierelier 😁

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
catchingfire schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:16:
[...]

Helaas ook nog steeds dit gedrag in 14.4, aangezien we het hier met twee iPhones in het huishouden hebben kan ik me niet voorstellen dat we de enige zijn?
Same here
1e bèta van 14.5 zojuist released.

En een zeer fijne, nieuwe toevoeging; als je je Apple Watch om hebt (en uiteraard ontgrendeld) , kun je je (FaceID) iPhone ontgrendelen (middels je Watch) als je een mondkapje draagt.
Echt top dit!! (Draag zelf zo'n 32 uur per week op werk een mondkapje)

[Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 01-02-2021 19:59]

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:48
iOS 14.5 Enables 5G in Dual-SIM Mode on iPhone 12 Models https://www.macrumors.com...bles-5g-in-dual-sim-mode/ by @rsgnl https://twitter.com/MacRu...56315174869733376/photo/1

Eindelijk!
dafmay schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:19:
Zou de public beta wellicht later vanavond volgen?
Bij 1e beta meestal niet.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

_Bailey_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:57:
1e bèta van 14.5 zojuist released.

En een zeer fijne, nieuwe toevoeging; als je je Apple Watch om hebt (en uiteraard ontgrendeld) , kun je je (FaceID) iPhone ontgrendelen (middels je Watch) als je een mondkapje draagt.
Echt top dit!! (Draag zelf zo'n 32 uur per week op werk een mondkapje)
Aah goud, ik draag dan wel geen mondkapje op mijn werk maar dat ene uurtje in de supermarkt is het al irritant zat :)

Was eigenlijk niet van plan weer verder bèta’s te draaien maar dit trekt me toch weer over de streep, gaan we weer 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Dennisdn
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07:03
Nog nooit gezien zo’n waarschuwing 😬

[Voor 21% gewijzigd door Dennisdn op 04-02-2021 15:53]

• Dennisdn
Donstil schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:54:
[...]

Heb je geüpdatet naar 14.5 of nog 14.4?
Want ik zag dit ook voor het eerste deze week (over gladheid) maar draai de 14.5 beta.
Nee ik zit nog op 14.4.
Wel grappig, de uiterwaarden en de stadskade zijn aan het overstromen dus het klopt wel.
mmm vreemd,,,,Apple heeft zojuist een updated versie van de 1ste dev beta van 14.5 released.

downloading...

• CoolHead621
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:52

CoolHead621

Enjoy every moment

Outlook en teams werken ook weer met deze update!

iPhone 13 Pro / Samsung Galaxy S21 ultra

• Wokschotel
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 19:55

Wokschotel

Op 6 wielen

Dennisdn schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:51:
Nog nooit gezien zo’n waarschuwing 😬

[Afbeelding]
Waar ik me dan weer aan erger zijn al die hoofdletters bij ieder woord. Dat kom ik vaker tegen in iOS en dat is gewoon irritant,

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-01 15:20
RnB schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:00:
Unlocken met een masker werkt helaas nog niet vlekkeloos. Komt wel overeen met de ervaring die ik heb met het unlocken van mijn MacBook met mijn Watch.

Wat ik wel jammer vind, is dat de functie (nog?) niet werkt met Apple Pay. Dat is nou juist waar ik het voor zou willen gebruiken. De keren dat ik van Apple Pay gebruik maak, is in een winkel of tankstation met een mondkap op.

Verder draait 14.5 wel prima, ik ben ook wel content met de 5G via dual-sim.
Waarom gebruik je dan niet gewoon je Apple Watch voor Apple Pay?

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Nu online
8)7

Man man man, ik ben dus zo gewend om met mijn iPhone te betalen, dat ik daar nooit mijn Watch voor gebruik. Nu dus een mooi moment om gewend te raken om met mijn Watch te betalen. :P

Bedankt voor de gouden tip.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:16

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

RnB schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:54:
8)7

Man man man, ik ben dus zo gewend om met mijn iPhone te betalen, dat ik daar nooit mijn Watch voor gebruik. Nu dus een mooi moment om gewend te raken om met mijn Watch te betalen. :P

Zo idd. Niet aan gedacht. Ga ik ook maar eens doen. 7(8)7

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• ex87
RnB schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:54:
8)7

Tylen schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:02:
[...]

Zo idd. Niet aan gedacht. Ga ik ook maar eens doen. 7(8)7
Precies dezelfde opmerking tegen mijn vrouw gemaakt vorige week die ook klaagde over haar mondkapje in de supermarkt en Apple Pay :P

Die keek me ook echt zo aan van.. Do'h, al een jaar aan het kloten haha

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02:49
Nero22 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:25:
Wel zuur dat je je pols in hele rare posities moet houden bij sommige pinautomaten.

/luxeprobleem :+
Mmm... geen problemen hier, als ik de watch maar in de buurt hou werkt het prima, sneller dan mijn iPhone pakken ;)

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Nero22 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:25:
Wel zuur dat je je pols in hele rare posities moet houden bij sommige pinautomaten.

/luxeprobleem :+
Hoezo? Zo'n beetje elke terminal reageert als je je Watch bij het keypad houdt; dus zegmaar in 't midden van de terminal. Hoef je je pols enkel vooruit te steken en klaar? Je hoeft hem niet perse tegen het zwarte plaatje (veelal links) aan te houden. ;) Of althans: sowieso niet perse links ervan. :P Bij terminals met het NFC-gedeelte helemaal aan de bovenkant is het wel wat onnatuurlijker, al helemaal als je zo'n debiel ontworpen kassa hebt waar ze de terminal stompzinnig hoog geplaatst hebben. Maar ook nog steeds geen ramp en ook daar geldt: je hoeft hem er niet bovenop te leggen o.i.d.. :P Het heeft wel enig bereik.

[Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 05-02-2021 23:55]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23-01 19:22
drusloos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:40:
[...]

Is het bij deze optie nou zo dat je kan instellen wat voor soort apparaat het is en daarmee ook de geluidslimiet instellen? Ik vind het namelijk storend dat ik op m’n airpods het maximale volume heb beperkt, maar dat dan op een bluetooth speaker ook het maximale volume is beperkt
Klopt, en dat werkt perfect. Maar in de nieuwe bèta is die optie dus weer verdwenen.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Palthe

dafmay schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:07:
[...]

Ziggo helaas nog niet opgelost.
Nee, bij mij ook niet. Even gemeld bij AppStore, wellicht als iedereen dat doet wordt het wat sneller opgepakt (als het al aan Ziggo ligt).
Website werkt wel dus tijdelijk even opgelost met toevoegen aan beginscherm, net echt :P

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

syltheboy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:44:
@Hackus Dat vindt mijn moeder teveel gedoe, ze laat het voor wat het is. Als iemand een makkelijkere optie weet dan is dat ook prima.
Inloggen op iCloud op de computer en de XS verwijderen?
denkt even hardop

OFFLINE enkele berichten geedit

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Mrjraider schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:48:
[...]

Inloggen op iCloud op de computer en de XS verwijderen?
denkt even hardop
Ik heb even gekeken en de XS staat er niet meer tussen. Wellicht moet ik toch maar die verificatie doen, om hem vervolgens te verwijderen? :?

• Dennisdn
syltheboy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:44:
@Hackus Dat vindt mijn moeder teveel gedoe, ze laat het voor wat het is. Als iemand een makkelijkere optie weet dan is dat ook prima.
Regel nummer één: moeders zijn heilig....
Dus je zult er heen moeten om die procedure voor haar te doorlopen ;)

Zo vaak op afstand geprobeerd te helpen dat ik nu zeg: “laat maar, ik kom er aan en doe het zelf wel”.....

[Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 10-02-2021 16:47]

• syltheboy
  • Niet online
@Dennisdn Ze woont hier, dus dat is geen probleem.
stok schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:12:
Ik heb een autoradio waar ik mijn iPhone mee verbind om Sporify te streamen. Maar ik wil nadrukkelijk niet dat telefoontjes ook via de autoradio gaan. Hoe kan ik dat aanpassen?
Zelfs wanneer de radio uit staat (maar wel verbonden is) gaat ie aan wanneer er een telefoontje binnenkomt.
Ik kan in mijn car entertainment aangeven of ik het BT apparaat wil gebruiken voor Audio of voor Audio+GSM.

Volgens mij kan dat binnen iOS niet (of ik weet niet waar)

• syltheboy
  • Niet online
@Banshee Dat dacht ik dus ook, maar dat heeft helaas niet geholpen.

• syltheboy
  • Niet online
Banshee schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:12:
App verwijderen, en opnieuw installeren onder haar account middels de nieuw geleverde link.
Tenminste, dat zou je verwachten dat dat werkt 😀

[...]
Inmiddels is de melding verdwenen, ik heb een keer haar account uitgelogd en weer ingelogd. Verder kreeg ze ook nog een melding van iMessage dat mijn nummer er nog instond, maar ik kon het niet terugvinden en de melding is na wat gepruts ook niet meer teruggekomen.

• Hulliee
  • Niet online
machlo schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:18:
Hoi,
Ik ben op zoek naar een equalizer app die ook thirthparty muziekapps kan aanpassen. Betreft streamen naar eenvoudige koptelefoon en chromecast. Maar ik zoek er een zonder abonnement. De eigen IPhone eq ken ik, maar die werkt alleen op de eigen music app....
Iemand tips?
Ik denk dat dat lastig wordt. Elke thirdparty app draait in z'n eigen afgeschermde omgeving en ik zal daar niet zomaar met een app tussen kunnen zitten.
2e (dev) beta 14.5 is live

downloading...

[Voor 25% gewijzigd door _Bailey_ op 16-02-2021 19:08]

_Bailey_ schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:08:
2e (dev) beta 14.5 is live

downloading...
Verwacht ook 14.4.1 deze week, voor de niet Beta gebruikers.

iOS 14.5 Beta2 heeft buildnummer: 18E5154f
Waar ik donderdag de public beta van verwacht. @dafmay

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• dafmay
Thx @Hackus 👍 Vreemde is dat ik de Developer Beta zojuist heb kunnen installeren terwijl m'n Dev account sinds vorige week is verlopen. 😇
dafmay schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:52:
Thx @Hackus 👍 Vreemde is dat ik de Developer Beta zojuist heb kunnen installeren terwijl m'n Dev account sinds vorige week is verlopen. 😇
Lol, dat zal dan deze versie blijven lopen denk ik.
😉

dafmay schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:52:
Vreemde is dat ik de Developer Beta zojuist heb kunnen installeren terwijl m'n Dev account sinds vorige week is verlopen. 😇
Niet zo vreemd hoor, developer profielen zijn niet developer gebonden namelijk. Zolang dit profiel geïnstalleerd staat krijg je dus gewoon bèta’s aangeboden.

Hetzelfde geld voor wanneer je eventueel ergens anders stiekem een developer profiel vandaan zou halen natuurlijk :P

[Voor 7% gewijzigd door Donstil op 16-02-2021 20:41]

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
14.5 beta 2 lijkt ook de schermproblemen met de iPhone 12 reeks op te lossen.

Edit:
“Resolved in iOS & iPadOS 14.5 Beta 2
iOS & iPadOS 14.5 beta 2 includes an optimization to reduce the appearance of a dim glow that might appear at reduced brightness levels with black backgrounds.”

Inderdaad gefixt! Blij mee.

[Voor 61% gewijzigd door BillSpaarbank op 16-02-2021 21:15]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• dafmay
@Donstil aha! 👍 Nou dan het profiel maar lekker laten staan methinks. 😁

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21-01 14:45
Ze hebben bij Apple Music lekker afgekeken van Spotify en die handige queue functie onder een swipe naar rechts gezet. Erg handig!

PSN: Sluuz

• dafmay
Vwb de Ziggo app. Ga ik naar onderstaande link in Safari dan opent deze in de app...en dan werkt de app daarna ook gewoon.

https://www.ziggogo.tv/nl/tv/tv-kijken.html

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Omdat ik enorm last had van haperend scrollen (apps/websites/settings/overal) op m’n iPad Pro 11” 2018 sinds 14.4 heb ik iPadOS14.5 beta 2 geïnstalleerd, en het is weg! Hallelujah

[Voor 3% gewijzigd door jodeltje op 17-02-2021 21:32]

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10-01 14:09

Splinter Cell

AMD HD7850

jodeltje schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:32:
Omdat ik enorm last had van haperend scrollen (apps/websites/settings/overal) op m’n iPad Pro 11” 2018 sinds 14.4 heb ik iPadOS14.5 beta 2 geïnstalleerd, en het is weg! Hallelujah
Zelf ook last van. Hopelijk wordt dit gefixt met een iOS/iPadOS 14.4.1.

Waardeloos dit.

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
mark777 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 14:13:
Hlp ik krijg mijn foto s niet geupload: geeft error energie bespaarmodus. Maar hij staat helemaal niet in energie bespaarmodus??? Heb mijn iphone opnieuw opgestrart maar helpt niet
Zoiets heb ik met een gedeeld album, deze heb ik zelf aangemaakt en verschillende mensen uitgenodigd. Alles werkt prima, alleen na een keer uitloggen op icloud (en weer inloggen) zie ik de foto’s niet meer. Alleen foto’s die afgelopen weekend zijn toegevoegd. Andere gedeelde albums werken prima en daar staan alle foto’s ook in.

Op mijn iPad/MacBook zie ik ze nog wel, om gek van te worden.

[Voor 5% gewijzigd door Toppe op 21-02-2021 13:08]

Nee is ook een antwoord

• Tylen

Tylen

PaYnE81 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:38:
[...]

Ow interessant op iPadOS kan het dus wel, is dat anders dan de user enrollment die nu mogelijk is op iPhones naast de device enrollment?

Probeer even een beeld te vormen hoe dit er dan uit ziet ^^
Deed het al toen het nog ios was ;). Nooit gedaan op iPhones maar denk het daar ook op kan.

Hoe het eruit ziet is dat een user inlogt met zijn credentials in de mdm app en dan krijgt hij z’n apps te zien.

• dafmay
Ziggo Go app update. De app crashed nu niet meer onder ios 14.5. (y)

• Serena
dafmay schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:43:
Ziggo Go app update. De app crashed nu niet meer onder ios 14.5. (y)
Ik wilde het net komen posten.

• Tylen

Tylen

Anoniem: 926313 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:02:
[...]

Mijn iPhone is nu bezig met factory reset, maar bedoel het precies zoals in deze afbeelding:
[Afbeelding]
Ja dat is je opslag. Niet je geheugen.

En kom eens met een link waarin apple zegt dat er een "memory leak bug" is?

En 64GB iPhone, 7.5GB System, maar 23GB 'Anders'.Dan heb je dus nog 33.5GB opslag ruimte over. Ik zie het probleem niet.

[Voor 17% gewijzigd door Tylen op 25-02-2021 09:05]

• ChrisM
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23-01 15:23
Wat ik doe in die gevallen, is mijn iCloud fotobibliotheek uitzetten, opnieuw opstarten, even wachten en weer aanzetten. Dat ruimt altijd weer wat op.. maar ik ga volgende keer wel voor 128gb.

• Aiii
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:53

Aiii

何これ

Anoniem: 926313 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:08:
[...]

35GB is zo vol, je koopt toch ook geen auto met 4 stoelen, waarvan je maar 2 stoelen kunt gebruiken, omdat er op de andere 2 stoelen reserve onderdelen moeten liggen?

Maar dat jij geen probleem ziet, wilt niet zeggen dat anderen geen probleem hebben he?
Nee, maar als ik een auto koop en ik koop een model met 2 stoelen, dan ga ik niet achteraf klagen dat er maar 2 stoelen inzitten.

• loeberce
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21-01 16:37
Anoniem: 926313 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:40:
[...]

Ik ga je ook niets uitleggen, ik vraag alleen om jezelf even in te lezen voordat je de wijsneus gaat uithangen. Als je begrijpt hoe cache werkt dan begrijp je ook dat cache zichzelf tot een bepaald limiet kan verwijderen en 20GB aan niet-verwijderbare-cache onnodig is.

[...]

Zie alle Google hits. (een bug hoeft niet altijd erkent te worden door de fabrikant om als bug beschouwd te worden)
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Hier heb je het over een storage leak; een memory leak is in mijn beleving iets anders. Bji mij staat dit op ong 30GB maar ik heb niet het idee dat ik er last van heb. Maar ik verbaas me er wel over.

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 06:42
Serena schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 17:54:
Meer mensen waarbij de Apple TV Remote niet werkt in de laatste bèta?
Werkt zoals gebruikelijk. Ik ervaar nul problemen met deze afstand icm beta.

Edit: ik ging er van uit dat de fysieke remote werd bedoeld en niet de app.
De app heb ik al heel lang geleden verwijderd. De remote in Control Center gebruik ik echter zelden.

[Voor 25% gewijzigd door Tartarus op 01-03-2021 13:00]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Serena
Aiii schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:58:
[...]

Ja, je remote zit al sinds iOS 12 gewoon in je control center tegenwoordig. Die App is overbodig en wordt sinds Oktober niet meer ondersteund.
Tartarus schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:01:
[...]

Waarom niet? Apple heeft de app zelf ook al verwijderd omdat ze het hebben geïntegreerd in Control Center, waardoor een losse app overbodig is en dus niet meer ondersteund wordt.
Joh! Helemaal niet aan gedacht! Dat is de oplossing…
Thanks!!!

Acties:
  • +2Henk 'm!
Serena schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:38:
[...]

[...]

Joh! Helemaal niet aan gedacht! Dat is de oplossing…
Thanks!!!
Ooh haha ik dacht dat je die bedoelde joh.
Die daadwerkelijke app was ik helemaal vergeten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Serena
Mr Pingu schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:58:
Ik hoop dat dit het juiste topic is, hoor het wel als het niet is.

Ik heb sinds een paar maandjes nu een iPhone 12 Pro Max en ik gebruik OneDrive. Nu heb ik OneDrive in de files-app staan maar ik kan hier niet naar toe schrijven.(Staat write-protected) onderaan. Ik meen te herinneren dat eerder wel kon maar daar twijfel ik nu aan. Ik zou namelijk graag vanuit de foto’s app direct foto’s willen selecteren en backuppen naar OneDrive.

Ik kan ook vanuit de OneDrive app uploaden maar dat vind ik net wat minder handig werken en dacht ook dat het we via files kon, maar nu begin ik te twijfelen of ik dat gedroomd heb. Helaas is Google niet echt behulpzaam in deze.
Bug bij Microsoft. Ze zijn ermee doende. Kijk even hier

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21:29

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Serena schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:37:
[...]

Bug bij Microsoft. Ze zijn ermee doende. Kijk even hier
Dankjewel voor het heldere antwoord, dan ga ik er vanuit dat het weer goedkomt :)

Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | iPhone 12 Pro Max

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alexhooven
  • Laatst online: 05:19
Apple brengt iOS 14.4.1 en iPadOS 14.4.1 uit met bugfixes

[Voor 80% gewijzigd door alexhooven op 08-03-2021 19:05]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:38
CarolV schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:42:
[...]

Oké en 14.5 wanneer gaat die komen?
Op zn vroegst eind maart.
Dus niet teveel je telefoon opnieuw opstarten ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 05-11-2021
roT- schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:47:
[...]

Op zn vroegst eind maart.
Dus niet teveel je telefoon opnieuw opstarten ;)
👍😎. <<<< Deze ook maar overslaan dan?;):)

[Voor 47% gewijzigd door CarolV op 08-03-2021 19:57]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:38
CarolV schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:53:
[...]

👍😎[Afbeelding]. <<<< Deze ook maar overslaan dan?;):)
Gewoon lekker installeren.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 05-11-2021
roT- schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:01:
[...]

Gewoon lekker installeren.
Gisteravond gedaan ging goed👌✌️😎👍

• kevinkrs
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-01 13:59
Splinter Cell schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:39:
[...]

14.4.1 geïnstalleerd. Stutter is wel minder geworden maar zit er zeker nog in.

Vooral in Safari.
Ik dacht dat ik de enige was met overal stutters (iPhone 11 Pro Max), ik dacht bijna dat het te maken had dat de CPU niet krachtig genoeg meer was en dat het weer tijd werd voor een andere.

Anyways, ik heb geen last van stutters in safari maar eerder in het naar de achtergrond 'swipen' van de app, het valt op dat vele animaties niet helemaal lekker lopen }:O

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loeberce
Mel33 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:24:
Kheb meegekregen dat face id extreem goed naar de ogen kijkt.
Klopt dat?
Het registreert in ieder geval of je naar je telefoon kijkt. Als ik bv ondertussen tv kijk dan ontgrendelt hij niet.

• Tylen

Tylen

dbz1985 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:40:
Ik heb hier sinds de update 14.4.1 dat de batterij snel leeg gaat op de 11 pro ondanks dat ik alle apps helemaal afsluit.
Meer mensen hier last van?
Apps niet helemaal afsluiten. Dat kost juist meer accu ;)

• Tartarus
dbz1985 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:40:
Ik heb hier sinds de update 14.4.1 dat de batterij snel leeg gaat op de 11 pro ondanks omdat dat ik alle apps helemaal afsluit.
Meer mensen hier last van?
FTFY ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

In Amerika is het nu weer zomertijd. Dat betekent weer een uurtje eerder updates. 18:00 Nederlandse tijd.

:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:20
@WhatsappHack Ja dat vind ik ook heel irritant. Als ik 100 selecteren doe, en uitvoer wat ik ermee wil doen. Dan kan je de selectie niet terughalen om ze daarna te verwijderen bijv.

Kheb ook wel eens proberen te schudden (herstel) maar dat geef ook niet de aangevinkte selectie terug.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

iOS/iPadOS 14.5 Beta 4 is uit.

• ex87
Donstil schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:31:
Ik zie het probleem niet zo. Je kunt toch gewoon de live foto als normale foto behandelen en alleen live benutten als dat wat toevoegt?

Althans dat doe ik, heb er nooit omkijken naar op die manier en als ik eens nut wil pakken van een live foto (onze dochter is net 2 geworden. Dus dat komt nu wat vaker voor) dan zijn ze beschikbaar.
Ja 100% eens. Ik vind het zelfs leuk nu haha, krijg ik foto’s van een aantal jaar geleden en zit er ineens geluid onder, of beweging en dan ook die leuke filmpjes van Apple zelf.

Ik vind het ook echt meerwaarde hebben zelf, zeker sinds ik ontdekt heb dat je zelf kan kiezen wat de hoofd foto/frame is van het mini filmpje.
ex87 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:41:
[...]

Ja 100% eens. Ik vind het zelfs leuk nu haha, krijg ik foto’s van een aantal jaar geleden en zit er ineens geluid onder, of beweging en dan ook die leuke filmpjes van Apple zelf.

Ik vind het ook echt meerwaarde hebben zelf, zeker sinds ik ontdekt heb dat je zelf kan kiezen wat de hoofd foto/frame is van het mini filmpje.
Ja ik vind dat ook erg leuk. Zeker i.c.m de Foto widget op iOS14.

Die widget vind ik overigens echt het beste feature van iOS14. Ik zie foto’s terug die ik al jaren niet meer gezien heb. Nog steeds erg blij mee dat ik ooit eens heel veel tijd gestoken heb in mijn photo library.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Hoelang is het al mogelijk om de terug knop linksboven ingedrukt te houden om een context-menu te krijgen? :+ Dat is echt goud waard en het was me nog nooit opgevallen tot ik dit vandaag per ongeluk triggerde. In apps als GitHub bijvoorbeeld als je meerdere issues doorbladert, dan kan je vervolgens tig keer tikken op die terugknop voordat je een keer terug bent waar je wil zijn. Nu krijg je gewoon een drop down. :P De functie die ik graag had willen zien, zit er blijkbaar al in. :')

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
@WhatsappHack Weer wat geleerd! ;)
Nog wat uitgeprobeerd. Middels het plus icoon kun je onlangs gesloten tabbladen tevoorschijn halen. Dit kende ik ook niet.
Het tabbladen icoon kende ik al wel, gebruik ik om meerdere tabbladen in 1 keer te sluiten.

[Voor 220% gewijzigd door meesje op 19-03-2021 07:38]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mel33
Haha ik sloot alle tabbladen nog 1 voor 1.
Longpress op tablad icoon geeft nu de optie alles in 1 keer te sluiten.
Die Was er zeker ook al jaren

Zou leuk zijn als apple een nieuwe functie even aandacht geeft, evt met een pijl [nieuwe functie] ofzo en een kort voorbeeld.
Maar dat die tutorial functie ook uit te zetten is.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1Henk 'm!
Mel33 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:10:
Haha ik sloot alle tabbladen nog 1 voor 1.
Longpress op tablad icoon geeft nu de optie alles in 1 keer te sluiten.
Die Was er zeker ook al jaren
Hehe yup :P
(Sinds iOS9 of 10 dacht ik)

[Voor 4% gewijzigd door Donstil op 19-03-2021 14:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Ik kwam er ooit per ongeluk achter. Je kan wel Googlen en YouTube filmpjes voor gaan opzoeken maar volgens mij is er nergens een soort handleiding met alle tips en tricks voor iOS..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loeberce
Mrjraider schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:05:
Ik kwam er ooit per ongeluk achter. Je kan wel Googlen en YouTube filmpjes voor gaan opzoeken maar volgens mij is er nergens een soort handleiding met alle tips en tricks voor iOS..
Er is een speciale app van Apple die Tips heet......

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

loeberce schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:45:
[...]

Er is een speciale app van Apple die Tips heet......
Geloof nooit dat die alles 100% dekt.. maar goed altijd leuk nieuwe dingen ontdekken :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 00:09
Installeer iCloud op je pc en zet die films in de Upload folder. Dan komen ze vanzelf in je iCloud photos album.

Op deze manier heb ik duizenden foto's en video's gemigreerd van Google Photos naar iCloud.

[Voor 29% gewijzigd door Mawlana op 19-03-2021 21:09]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-01 17:24

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

kadikoylu schreef op zondag 21 maart 2021 @ 11:44:
[...]

Op deze manier worden ze volgens mij niet lokaal op je telefoon opgeslagen.
Heb ze namelijk via voorgestelde weg geupload maar krijg ze alleen zichtbaar in bestanden map in Cloud drive waarin je de selectie één voor één kan downloaden naar je albums map
Zou de hele selectie in een keer in de albums willen verplaatsen.

Heb je een usb ingang op je iphone HerelsTom |:(
Overigens heeft Sandisk een USB-stick met een lightning-stekker aan de andere kant waarmee je twee kanten op foto/video kunt verplaatsen.. dus zo gek is HereIsTom’s opmerking niet :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02:49
kadikoylu schreef op zondag 21 maart 2021 @ 11:44:
[...]
Heb je een usb ingang op je iphone HerelsTom |:(
Misschien even Googlen er zijn diverse USB-sticks met Lightning en USB-C en USB-A aansluitingen :Y

https://www.dataio.nl/?s=...ype=product&type_aws=true

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

WhatsappHack schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:22:
Grappig, ik wist niet dat je iOS kon downgraden zonder te hoeven klooien met een back-up. (Al moet je die alsnog eerst ff maken natuurlijk :P) Wel wat geduld nodig voor dataherstel, maar dat doet ie on-device... Weer wat geleerd. :)
Ja klopt. Nog niet zo gek lang hoor dat dit werkt.

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Blauwschaap schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:01:
Is er een manier om bij een gemiste oproep niet meteen dat nummer te gaan bellen op het moment dat je op de notificatie drukt? Ik wist niet dat dit zo werkte (ben recentelijk overgestapt van Android) en daardoor heb ik per ongeluk zo'n Sri Lankaans spam nummer teruggebeld :(
Op die grote blauwe "i" drukken rechts voorkomt dat!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tartarus
Blauwschaap schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:29:
[...]

Tja ik zag de notificatie staan op mijn lockscreen. Uit gewoonte drukte ik erop en hij begon direct te bellen. Uiteraard meteen opgehangen maar toch 1,33 euro in rekening gebracht voor een oproep van 1 seconde.
Ik swipe notificaties voor gemiste oproepen altijd weg.
Terugbellen doe ik wel wanneer ik het wil vanuit de telefoonapp.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20:46
Tartarus schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:37:
[...]

Ik zal wel oud worden, maar na de eerste keer werd ik nog een keer gebeld door een nummer uit Sri Lanka en toen ik de notificatie wilde wegswipen opende ik hem weer per ongeluk. Meteen weer opgehangen en deze lijkt niet in rekening te zijn gebracht dus wellicht dat ik nu iets sneller was dan de vorige keer.

Ik heb maar even de notificaties op het lockscreen voor de phone app uitgezet.

Nu snap ik wel beter waarom deze spam business lucratief is. Als je elke dag een paar duizend man hebt wereldwijd die deze fout maken, loop je toch lekker binnen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mel33
Tartarus schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:37:
[...]

@Blauwschaap Je moet er iig op letten, en das best irri, want je hebt ook sliden naar rechts voor opnemen, als de tel locked is bijv,

[Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 26-03-2021 16:05]

Acties:
  • +1Henk 'm!
@Blauwschaap Je kunt ook een App gebruiken genaamd Truecaller, om vage nummers van te voren te blokkeren.

Acties:
  • +2Henk 'm!
iOS en iPadOS 14.4.2 staat klaar :)

Impact: Processing maliciously crafted web content may lead to universal cross site scripting. Apple is aware of a report that this issue may have been actively exploited.

Description: This issue was addressed by improved management of object lifetimes.

CVE-2021-1879: Clement Lecigne of Google Threat Analysis Group and Billy Leonard of Google Threat Analysis Group

[Voor 85% gewijzigd door robcoenen op 26-03-2021 18:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22:51
Is het dan naar al die jaren mogelijk ☺️

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
En 7 juni staat al weer in de agenda!
Wie opent er een nieuw topic? ;) @Donstil @robcoenen

[Voor 8% gewijzigd door meesje op 30-03-2021 15:49]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Die had ik nog niet gevonden! Bookmark toegevoegd.

[Voor 3% gewijzigd door meesje op 30-03-2021 16:10]

Acties:
  • +1Henk 'm!
meesje schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:44:
En 7 juni staat al weer in de agenda!
Wie opent er een nieuw topic? ;) @Donstil @robcoenen
Haha nou die @robcoenen kan ik niet verslaan. Hij heeft Topics aanmaken maar er niet in deelnemen als sport :P

• SgtElPotato
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22-01 16:43
78489 posts met 'mijn batterijcalibratie faalt steeds' incoming.
SgtElPotato schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:41:
[...]

78489 posts met 'mijn batterijcalibratie faalt steeds' incoming.
Valt mee, alleen voor de 11 serie.
Die zijn al Lagacy joh :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sushieffer
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 23-01 12:29
bakkie1985 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:39:
Iemand de gouden tip voor mij? Op het moment dat ik een extern toetsenbord gebruik wil ik het schermtoetsenbord niet zien, waar krijg ik dit ingesteld?
Op de iPad verdwijnt het toetsenbord in beeld zodra de iPad merkt dat er een extern toetsenbord is aangesloten.
Dus ik denk dat er iets fout gaat bij jou. Wat voor een toetsenbord is het?

[Voor 9% gewijzigd door sushieffer op 02-04-2021 08:11]

Think Different

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: juli 2011
  • Nu online
sushieffer schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:31:
[...]

Je kan 2 dingen proberen.
1. Herstart je iPad.
2. Ontkoppel het toetsenbord en koppel m opnieuw.
Helaas mocht niet baten. Heeft het iets te maken met de assistive touch instellingen wellicht?

*edit, bovengenoemde uitgezet en probleem verholpen.

[Voor 8% gewijzigd door bakkie1985 op 02-04-2021 13:06]

Pagina: 1 ... 10 11 12

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee