Toon posts:

[iOS en iPadOS 14] Ervaringen & Discussie Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 12
Acties:

Onderwerpen

Alle 34 producten

• kevinkrs
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-11 18:05
Serena schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:23:
Was het altijd al zo dat de zonsondergang met tijdstip weer werd gegeven?

[Afbeelding]
Dat was altijd zo, ongeacht het actuele weer. Op iOS 13 was dit ook al zo.

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14:44
En met de nieuwe bèta werkt ook de shortcut in de auto weer. Geheel onverwachts startte hij net op toen ik in de auto stapte.
Blij! Tenminste vanzelf weer Flitsmeister en Waze die aanspringen.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 27-11 18:58
henkna schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:10:
[...]

Zou je willen delen hoe je deze shortcuts maakt?
Ik vermoed op dezelfde manier als dit:

Het zit niet in tabje 'Opdrachten' maar in 'Automatisering'.

[Voor 7% gewijzigd door Kees_B op 26-08-2020 22:13]

🅟🅥 🅞🅤🅣🅟🅤🅣

• Dennisdn
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17:23
Kees_B schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:12:
[...]

Ik vermoed op dezelfde manier als dit:

[Afbeelding] [Afbeelding]

Het zit niet in tabje 'Opdrachten' maar in 'Automatisering'.
Begrijp ik uit jouw screenshot dat als je de trigger “verbinding met CarPlay” gebruikt het starten van Flitsmeister wél in één keer door gaat zonder te hoeven bevestigen?

Bij de trigger “verbinding met Bluetooth-carkit” die ik zelf gebruik verschijnt die schuifknop namelijk niet en moet je de automatisering steeds bevestigen.

[Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 27-08-2020 00:37]

• Kees_B
Dennisdn schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 00:36:
[...]

Begrijp ik uit jouw screenshot dat als je de trigger “verbinding met CarPlay” gebruikt het starten van Flitsmeister wél in één keer door gaat zonder te hoeven bevestigen?

Bij de trigger “verbinding met Bluetooth-carkit” die ik zelf gebruik verschijnt die schuifknop namelijk niet en moet je de automatisering steeds bevestigen.
Yep. Werkt zonder extra handelingen.

🅟🅥 🅞🅤🅣🅟🅤🅣

• CoolHead621
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:05

CoolHead621

Enjoy every moment

Dennisdn schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 00:36:
[...]

Je kan bij Carplay in instellingen aangeven dat carplay vanuit locked device mag starten
"Carplay indien vergrendeld"

Krijg nooit melding dat ik iets moet bevestigen.

iPhone 12 Pro / Huawei P30 Pro 8GB/128GB / OnePlus 6T 8GB/128GB

• Ethiron
  • Registratie: november 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

@Serena en @Kees_B als je Flitsmeister laat openen via de automatisering, wordt dan Flitsmeister op de iPhone geopend of Flitsmeister op Carplay?

Of maakt dat niet uit?

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Ethiron schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:37:
@Serena en @Kees_B als je Flitsmeister laat openen via de automatisering, wordt dan Flitsmeister op de iPhone geopend of Flitsmeister op Carplay?

Of maakt dat niet uit?
Beide. Om FM actief te hebben op CarPlay, moet deze ook actief zijn op je iPhone.

• kevinkrs
meesje schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:58:
[...]

Beide. Om FM actief te hebben op CarPlay, moet deze ook actief zijn op je iPhone.
Je kunt hem ook altijd nog voor de zekerheid even openen op je CarPlay, ik heb toch altijd nog de angst dat hij niet geladen is en daarom een tal bekeuringen te krijgen 8)7

• Dennisdn
Voor wie de frontpage vandaag mist: hele mooie feature aan iOS14 :)

nieuws: Facebook: privacyfeatures in iOS 14 kunnen tot grote omzetdaling leiden

• Serena
Ethiron schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:37:

Of maakt dat niet uit?
Ik heb geen CarPlay, dus kan ik geen antwoord op geven. Dit is gewoon op de iPhone.

• La1974
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13:47
Serena schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:54:
[...]

Ik heb geen CarPlay, dus kan ik geen antwoord op geven. Dit is gewoon op de iPhone.
Volgens mij is er geen verschil tussen de app op je telefoon en die in je auto.

Als ik Tom Tom open op mijn telefoon, een route selecteer en daarna de telefoon aansluit op mij auto. Gaat de route daar gewoon verder.

Ik gebruik ook de automatisering voor Flitsmeister en Tom Tom en beiden openen zowel in mijn telefoon als in mijn auto (CarPlay).

• Kees_B
Basdon1985 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:55:
Ik zie in de instellingen bij “blootstellingsmelding —> status (op
Actief klikken) —> blootstellingscontroles een lijst. Ik vermoed dat dit de tijdstippen zijn waarop ik bij iemand ben geweest die net zoals ik ook de CoronaMelder heeft. (Om 05:05 in de screenshot legde ik mijn telefoon naast een iPhone met ook de CoronaMelder app)

Als dit is, is dit wel een privacy dingetje???

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nee, staat gewoon in de uitleg van de app.
Is simpel gezegd synchronisatie met de cloud.

🅟🅥 🅞🅤🅣🅟🅤🅣

• henkna
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20:32
Ik moet dus toch eerst deze automatisering bevestigen. Flitsmeister start hier niet vanzelf bij verbinden met Bluetooth.

• Dennisdn
henkna schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:31:
Flitsmeister start hier niet vanzelf bij verbinden met Bluetooth.
Bij bluetooth als trigger doet ie dat helaas nergens. Beveiliging van Apple. Heel jammer :(

• Serena
meesje schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:12:
[...]

Van welke mail dienst maak je gebruik?
Die van Apple zelf. Heb nog @me.com.

[Voor 4% gewijzigd door Serena op 30-08-2020 19:19]

• JDFS
  • Registratie: november 2009
  • Niet online
@Kees_B hier heb ik ook last van. We gaan er maar vanuit dat het aan de Beta ligt :)

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Zijn er al iets van transparante widgets? Zodat ik mijn iconen lager kan plaatsen?
raginus3 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:25:
[...]

Dev. update een dag eerder schat ik. Ik krijg ook geen melding.
De public beta is inmiddels ook beschikbaar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Vorkie
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:43:
Ik dacht te upgraden naar beta 7, maar zie nu 14.0
Is-ie final of klopt het niet bij mij?

Of staat het er gewoon niet bij?
Staat er niet bij, heb al 3x iOS 14 geïnstalleerd :P

• Serena
anandus schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:46:
Ik weet niet zeker of ik het hier moet vragen, maar weet iemand hoe je je reminders in je calendar te zien krijgt?
Dat kan niet in de standaard Agenda app, die zie je alleen in de app Herinneringen.
Fantastical of WeekCal heeft wel die mogelijkheid.

• UnitedJunk
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 26-11 15:44
Nieuwe public beta is ook live!

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Nou ja zeg dat is gek. Mijne vond hem niet en zag er ook nergens bericht berichtgeving over 8)7

Ff het developer profiel opnieuw installeren dan maar

• WayLikeMark
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17:16
drusloos schreef op donderdag 10 september 2020 @ 22:38:
Weet iemand soms een link naar meer info over hoe die decibel meter nu werkt in IOS14? Al een jaar of 7 terug vroeg ik me af waarom je nooit kon zien hoeveel decibel je door je oortjes kreeg. Er was wel de optie met europees advies omtrent geluidsvolume, maar met verschillende typen oortjes was dan de geluidssterkte weer verschillend, en bovendien is die grens schadelijk. Nu je dus kan zien hoeveel decibel je luistert ben ik benieuwd naar hoe dat werkt en wordt gemeten.
In de gezondheid app onder gehoor staan verschillende categorieën met daarbij ook uitleg. Zover ik weet zijn voor koptelefoon alleen airpods geschikt om dit te meten en voor de omgeving externe microfoons. Ik luister via de airpods bijna altijd op vol volume (een oordopje in op de scooter) dan is dit 101 dB.

Overigens zit dit al vanaf iOS 13 in de gezondheid app

• Dennisdn
hk12nl schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:29:
Hoe zit het met de batterij drain in iPadOS sinds de laatste beta? Ik las hier een paar keer wat over en ben nieuwsgierig wat de ervaring nu zijn. Ik draai de beta al enige tijd op mijn dailydriver (iPhone X) en wil hem nu ook graag op de iPad Pro zetten maar dacht nog even horen hier voordat ik het def doe :)
Net als op de de iPhone merk ik ook op de pad niets meer van een beta-status. Als de iPhone niet was uitgesteld hadden ze de huidige versies van iOS en iPadOS volgens mij al lang als officiële release uitgegeven.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:09
hk12nl schreef op zondag 13 september 2020 @ 20:09:
Het moet in ios14 toch ook mogelijk zijn dat de airpods automatisch switchen van device (als ik het goed begrepen heb)? Werkt dit al bij iemand?
Nee, daarvoor moeten de AirPods ook bijgewerkt worden. Die firmware is nog niet uit. Zelfde geldt voor de spatial audio.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Dennisdn
JackSparrow schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:31:
[...]

Wel jammer dat ze die firmware niet gewoon even pushen. Zeg maar AirPodsOS public beta zeg maar ;-)
Ze hebben meegelezen :)

https://www.iculture.nl/n...ds-firmware-update-3a283/

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 26-11 09:03

Relevant:

iPhone 12 128GB |  MacBook Air M1 | Mazda CX-30 (2020)

• Signs
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:40
kevinkrs schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:03:
[...]

Morgen de officiële iOS 14 release :)

Vraag me af wat er gaat gebeuren met MacOS.
Wauw, dus de laatste beta werkt goed genoeg voor de daily driver.

Morgen gelijk installeren :)
Ben overigens wel benieuwd wanneer de app updates van ontwikkelaars komen. Dan gaan de widgets pas echt “los” schat ik zo in.

• Signs
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:40
posttoast schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:49:
[...]

Morgen druk? Het duurt nu al een baard om ota de GM te downloaden ;)
Ik heb een kort baardje dus denk dat ik eerder klaar ben :+

• kevinkrs
posttoast schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:49:
[...]

Morgen druk? Het duurt nu al een baard om ota de GM te downloaden ;)
Duurt nu al een baard om hem te downloaden? Ik heb hem anders in twee minuten naar binnen geharkt anders hoor 8)7

Ik had me trouwens voorgenomen om morgen de officiële release mee te pakken zoals elk normaal persoon. Helaas kan ik niet wachten tot morgen dus installeer ik nu de GM wel, als de versie morgen als nog anders is dan voer ik wel een mooie clean install uit :)

• kevinkrs
ma9ma schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:02:
Ik weet niet of het een iOS 14 dingetje is, heb geen andere device met iOS 13 om te controleren. Maar is het niet mogelijk om voor je iPhone Engels als standaard taal te hebben en bij preferred languages Nederlands als eerste te kiezen? Als ik dat probeer dan wordt ook direct de iPhone taal op Nederlands gezet.
Dat is nog steeds mogelijkheid, ik heb dat ook (zodat ik twee talen onder hetzelfde toetsenbord kan typen). Je moet Engels als tweede taal toevoegen bij 'algemeen -> taal en regio -> Engels toevoegen). Vervolgens moet je er voor zorgen dat Nederlands bovenaan het lijstje staat.
Michael Knight schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:40:
[...]

I know.. maar als jij dat ook weet, regel dan onderling ff welke openblijft. ;)
Niets gehoord van de topic starter van de andere maar als hij mede auteur wil worden dan is hij meer dan welkom.

• Mog
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19-12-2020
Een kleine maar welkome toevoeging waar ik naar uitkijk is de mogelijkheid om een omschrijving aan een foto toe te voegen. Ik wil niet van elke vakantie een album maken. Maar wel kunnen zoeken op bijvoorbeeld “Weekend Texel 2008”.

• meesje
  • Nu online
Zelf vind ik het wel fijn om twee afzonderlijke topics te hanteren. Waarom beta en non-beta door elkaar?

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 18:18

Hoedje

Moderator Apple Talk
meesje schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:47:
Zelf vind ik het wel fijn om twee afzonderlijke topics te hanteren. Waarom beta en non-beta door elkaar?
Het is niet door elkaar. Maar de beta periode loopt vandaag af, dus dan kan hier de discussie naadloos worden voortgezet. Features e.d. blijven immers gelijk :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• meesje
  • Nu online
Hoedje schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:49:
[...]

Het is niet door elkaar. Maar de beta periode loopt vandaag af, dus dan kan hier de discussie naadloos worden voortgezet. Features e.d. blijven immers gelijk :)
Ah okay. Ik dacht dat beta software frequent wordt gereleased. Dus ook voor 14.1, 14.2, 14.3, etc.

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 18:18

Hoedje

Moderator Apple Talk
meesje schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:57:
[...]

Voor watchOS wel en voor iOS niet....
@Hoedje Waarom wordt er voor watchOS wel een nieuw topic geopend? Ik denk dat het beleid daarin wel uniform behoort te zijn.
Een laatste reactie en daarna graag weer ontopic over iOS14. Dan kan de discussie verder via DM of het feedback topic. Dit is puur een pragmatische oplossing. In het vervolg zorgen we voor alle topics ervoor dat de beta overgaat naar niet-beta :).
Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:05:
[...]

Die kunnen we ook gewoon hier bespreken overigens. Gaat al jaren goed dus zal ook dit jaar wel zo zijn :)
Exact.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Silversin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18:26
Heb sinds gisteren de GM draaien. Leuke dingen gezien op iOS14. Youtube eindelijk 4k + HDR :D

Enige wat me stoort is waarom we niet meteen een A t/m Z lijst kunnen instellen in de app library. Die automatisch gegenereerde groepen kunnen me gestolen worden. Nu is het 1 handeling te veel imo.

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Mrjraider schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:21:
Is er een tijdstip waarop normaal gesproken grote upgrades worden gereleased? Heb daar nog niet zo veel ervaring mee..
Om 19.01 uur. En bereid je voor dat het vaak moeizaam kan gaan. Beter is om de update morgen te installeren als je een snelle download wilt. :)

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

Rivanov schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:26:
Je snapt dat de developers een beetje overrompeld zijn door de snelle release van iOS 14? Ze moeten hun app nog publishen. Verwacht deze dus de komende dagen.
Die zijn overrompeld omdat ze hun zaakjes gewoonweg niet goed voor elkaar hebben (of kunnen hebben, sommigen zijn gewoon te klein). iOS 14 is al geruime tijd te verkrijgen dus er is genoeg tijd geweest om met dingen te testen en te experimenteren. Echt uitgebreid kun je nooit testen, ook niet met de GM omdat het publiek wat het installeert veel te klein is. Al zouden ze een maand hebben dan is dat alsnog onvoldoende.

Wat je ziet is dat veel ontwikkelaars die zich wel hebben voorbereid al een tijdje geleden al wat updates aan hun app(s) hebben gedaan ter voorbereiding op iOS 14. Nadat iOS 14 voor het grote publiek beschikbaar is, is het dan afwachten op de bugmeldingen en deze verwerken. Een aantal ontwikkelaars zijn hier ook eerlijk over: die beginnen pas aan support voor de nieuwe iOS nadat deze voor het grote publiek beschikbaar is gemaakt.

Wanneer iOS veel nieuwe functies introduceert heb je sowieso veel tijd nodig. Een dag of een week maakt dan niks uit, dat is bij dit soort zaken echt ruimschoots te weinig. Het is niet voor niets dat het eerste traject van de Corona app uit is gelopen op een grote mislukking. De nieuwe app die daarna is gekomen heeft ook enkele maanden nodig gehad en is nu nog in testfase.

Er zullen zat apps direct gaan werken op iOS 14 maar niet alle. Dan kun je de komende weken afwachten of men met een update komt (sommigen doen er een paar maand over) of je kunt de upgrade naar iOS 14 even uitstellen. Of de ontwikkelaars nu 1 dag of 1 week hebben tussen GM en beschikbaarheid voor het grote publiek veranderd aan deze zaak echter helemaal niets.

• SgtElPotato
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:12
THE_BASE schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:35:
[...]

Om 19.01 uur. En bereid je voor dat het vaak moeizaam kan gaan. Beter is om de update morgen te installeren als je een snelle download wilt. :)
Om eerlijk te zijn sinds iOS 11 of 12 geen last meer van gehad. Kon hem altijd direct om 19.00 downloaden en installeren.

• Jaws77
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 15:48
sderooij schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:30:
Is het aan te raden om nog even een dag of iets te wachten met updaten, of kan het vanavond al denken jullie?
Vanavond kan het, maar als je op safe wil gaan wacht je tot morgen
sderooij schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:30:
Is het aan te raden om nog even een dag of iets te wachten met updaten, of kan het vanavond al denken jullie?
Niets bijzonders uit laatste beta of GM gekomen. Dus zou er lekker voor gaan als ik jou was.

• sderooij
  • Laatst online: 17:55
Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:50:
[...]

Niets bijzonders uit laatste beta of GM gekomen. Dus zou er lekker voor gaan als ik jou was.
Dan gaan we vanavond lekker in de wachtrij staan :P

Thanks!

• jdiezrequejo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:04
THE_BASE schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:35:
[...]

Om 19.03 uur nog niks hier :-)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• THE_BASE
  • Niet online
De update is ingetrokken door Apple. Het weer in Cupertino werkt helaas niet mee. Morgenavond 19 uur nieuwe poging. :)

[Voor 8% gewijzigd door THE_BASE op 16-09-2020 19:05]

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13:31
THE_BASE schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:05:
De update is ingetrokken door Apple. Het weer in Cupertino werkt helaas niet mee. Morgenavond 19 uur nieuwe poging. :)
Komt door de bosbranden inderdaad. Kabel afgefikt 8)

iMac 27" 2019 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

Vorkie schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:09:
De AppStore updates zijn er wel, Pokemon kan je weer spelen :+
Doen mensen dat nog?

• Vorkie
  • Niet online
Ik classificeer mij nog als mens, dus ja :)

• low_n_slow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 05-10 23:15
Jazeker, althans als je pokemon bedoelt :+

Maar wel een beetje matig dat het niet om 19u klaar staat.... :/

• Pannekoek81
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:54
Helaas... mijn vrouw en zoontje vinden het nog steeds erg leuk... :F

Maakt het nog uit om via iTunes of OTA te updaten? Voorheen deed ik altijd via iTunes.

• Vorkie
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:12:
[...]

Whow. Party like it’s 2016

Mijn woning staat vlakbij een populaire gym. Daar kwam een paar weken na de release een “unieke pokemon”. Elke avond bossen mensen met power bricks. Was best leuk om te zien toen alleen is al jaren stil. Dus dacht “dat is vast dood”
je weet niet wat je mist! Best veel te doen tegenwoordig.

maar sinds ik de beta 14 had kon ik de vrouw thuis niet meer helpen met battles... #nietindankafgenomen

• THE_BASE
  • Niet online
Best vreemd dat iOS 14 nog niet beschikbaar is op de aangegeven tijd.

• lifeguard
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 19:47
Hier ook nog niets. Dan maar op het gemak de hond uitlaten en zo nog eens kijken.

• low_n_slow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 05-10 23:15
kevinkrs schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:14:
De update is er hoor! Hengelt nu iOS 14 officieel naar binnen :)
Ik las Hengelo.. en dacht oprecht hoe kan t dat ie daar al te downloaden valt 8)7 _O-
SinkerNL schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:16:
Zolang Bankieren app maar blijft werken, vind ik alles best :)

Duurt nu trouwens heel lang voordat ie aangeeft dat er geen update is.. Zal er wel zo aankomen :) Ben benieuwd :)
Als in Abnamro? Want die werkt :)

• THE_BASE
  • Niet online
Is het niet zo dat we nog in zomertijd zitten en het dus om 20 uur uit komt?

• SinkerNL
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 26-11 00:54
Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:17:
[...]

Als in Abnamro? Want die werkt :)
Was een paar jaar geleden dat na de update ABN bankieren het niet meer deed. Was toen ook nog eens op vakantie, dus het was (vooral toen) nogal spannend elke keer wanneer je pinde :P.

De angst is gebleven, haha

• kevinkrs
SinkerNL schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:16:
Zolang Bankieren app maar blijft werken, vind ik alles best :)

Duurt nu trouwens heel lang voordat ie aangeeft dat er geen update is.. Zal er wel zo aankomen :) Ben benieuwd :)
ING werkt ook.

• VickyNick
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23-11 12:47
kevinkrs schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:16:
Wacht even, kwamen officiële releases in Nederland niet om 20:00 uit?
Nope: 7pm. Zie link.

• stijnvbml
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20-11 08:43
https://www.apple.com/in/ios/ios-14/
Apple India geeft 17 september aan. Over iets meer dan uur is het daar pas 17 september, dus ben ik bang dat we nog even moeten wachten.

• McFreak
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 31-10 14:31

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ik zet mijn telefoon volgende keer op Hawaii time..

McFraGG de gekste !!

• stijnvbml
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20-11 08:43
ZiSE schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:21:
[...]

Apple US staat gewoon 16 sep.
Ja, maar er zit een verschil in tijdzone's. In de VS is het nog wel even 16/09, in India maar nog een uurtje.

• kevinkrs

• THE_BASE
  • Niet online

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 17:02

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad 2018 |  Watch serie 4 |  Airpods | PlayStation 5 Disk edition

• Isegrimm
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 31-10 13:05

Isegrimm

Hallo, hoe is 't hier?

Aldus sprak ik.

• AppleFan2007
kevinkrs schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:28:
Is jullie nooit geleerd vroeger toen jullie klein waren om nooit zomaar op random links van vreemde mensen te klikken? :X
De meeste vertrouw ik hier wel

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad 2018 |  Watch serie 4 |  Airpods | PlayStation 5 Disk edition

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 18:51
Youtube tegenwoordig in plaats van een goeie Rickroll krijg je eerst reclame te zien

• Banshee
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:42

• sderooij
763,507,309 views :)

Bijna net zoveel keer als ik op "Software update" heb geklikt vanavond :P

[Voor 65% gewijzigd door sderooij op 16-09-2020 19:30]

• kevinkrs
Er is een gerucht dat je in de douche voor de spiegel moet staan en 100x bloody merry moet roepen en rondjes moet draaien. Gerucht gaat dat je dan iOS 14 aangeboden krijgt :+

• kevinkrs
THE_BASE schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:30:
[...]

Had ik al geprobeerd om 19.15 uur. Hielp niets. :(
Geruchten gaat ook dat je heel erg hard uit het raam Steve Jobs moet roepen, je verhoogt in dat geval je kans met 50% om de update te krijgen.... :+

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Servers van Apple overbelast omdat de hele wereld steeds op "software update" drukt in de instellingen :+

OFFLINE enkele berichten geedit

• kevinkrs
Mrjraider schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:34:
[...]

Zeg nooit nooit... iedereen is tegenwoordig gek op updates en zo..
Nee hoor, geruchten gaat dat Tante Marie, met de nieuwste Samsung telefoon, draaiende op Android KitKat 4.4.4 eens per 10 jaar eens een kleine patch krijgt :+

• AppleFan2007
kevinkrs schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:34:
[...]

Zou de hele wereld buiten de tech community de update iets kunnen schelen?
Ik denk dat Tante Marie met 40 kleinzoons wel wat anders aan haar hoofd heeft hoor :+
nee, de update bij mijn grootouders doe ik de vrijdag wel als ik eens langsga
9 van de 10 dat ze het dan nog niet merken
Alleen de tech community zit hier op te wachten en misschien nog een paar andere mensen

• sderooij
Zojuist maar mijn iPhone verkocht en een OP8 gekocht :P

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

AppleFan2007 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:36:
[...]

nee, de update bij mijn grootouders doe ik de vrijdag wel als ik eens langsga
9 van de 10 dat ze het dan nog niet merken
Alleen de tech community zit hier op te wachten en misschien nog een paar andere mensen
Meestal krijg ik dan een berichtje: "Kan je even komen, er staat een melding in mijn telefoon" :+

OFFLINE enkele berichten geedit

• ronneman
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 10:28
sderooij schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:36:
Zojuist maar mijn iPhone verkocht en een OP8 gekocht :P
Die krijgt echt niet sneller IOS 14 ;)

I see dead pixels

• kevinkrs
https://www.imgdumper.nl/uploads9/5f624dc40f5dd/5f624dc40ec68-bel.PNG

Kunnen we die 10 nog niet wat hoger krijgen jongens? :+

• TJ89
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18:29

Volgens Apple dus 17-09...

• loekf2
Wat is dit ?

Apple site zegt nu 17 september !

Tot morgen dan maar, same place, same time, same universe

iMac 27" 2019 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Weerz
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 09:59
https://www.apple.com/watchos/watchos-7/

16/9

Lachen dit, of ze updaten alles langzaam nu op de site naar 17 :+

Nevermind ;-)

[Voor 6% gewijzigd door Weerz op 16-09-2020 19:45]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

• Heijmenberg99
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 09:57
Nu staat er dit Najaar verkrijgbaar :+

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
Het najaar begint op 21 september :+

 iPad Pro 12.9 2020 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik doe ook even mee. Gelijk een TVP

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• kevinkrs
AppleFan2007 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:49:
[...]

zou goed kunnen, al is het voor een bedrijf dat normaal zeer traditiegetrouw is, toch maar een rare week.
Geen iPhones in september aangekondigd volgens traditie, geen iOS updates om 19 uur zoals traditie
'traditiegetrouw'

Ik koop al jaren Apple spullen, ik heb vaak beta's gedraaid, maar nog nooit zo'n korte development periode en een GM van 24 uur gezien.

Tevens, ik denk dat afgelopen keynote noodzakelijk was omdat ik een vermoeden heb dat de keynote in oktober helemaal cramped zit met iPhone 12 en de ARM Macbooks. Apple's kennende bestaat 50 minuten lang van de keynote uit het woord 'beautiful' en 'gorgeous' :+

• THE_BASE
  • Niet online
kevinkrs schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:54:
[...]

Helemaal vergeten inderdaad }:O Soms valt het gewoon op, vooral onder Tim Cook's leiding.

En hoe lang ze wel niet over een zo goed als nauwelijks veranderde Apple Watch konden praten. Dat klonk bijna als mijn essay dat ik voor mijn hogeschool moest schrijven jaren geleden :+
Our best line-up ever.

Ja, doh. Het zou wat zijn als het vorig jaar beter was dan dit jaar. :+

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

AppleFan2007 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:55:
Ik ga nog een aflevering Friends kijken op Netflix, hopelijk is het tegen dan al klaar
en als iOS14 er is.....

• loekf2

via Twitter :)

• kevinkrs
Slasher schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:56:
[...]

Ja er waren geen iPhones dus dan moet je de tijd toch volkletsen met superlatieven.
Enige dat ik dacht, HEY! Nieuwe iPad pro... Oh wait, het is de iPad Air, die hetzelfde is als de iPad Pro, alleen geen 120hz scherm heeft maar wel bijna een rug goedkoper is :+

• kevinkrs
xSmooth- schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:57:
[...]

Wow amazing! back to you Tim!
Vergeet ook de meme van Craig Federighi niet, die toch altijd met zijn iPad heel toevallig weer in de weg staat van de camera. Wat zijn die Apple ceo's toch ook altijd onhandig zeg :+

• winwiz
  • Registratie: september 2000
Iemand zei 20.01 oh, wait.....

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

• tomic
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19:27

tomic

Smexylittlebabe!

* Zet flightsimulator 2020 aan *

Toch maar een weblog?

• winwiz
  • Registratie: september 2000
als je realtime EHAM naar LAX vliegt kun je na die vlucht wel updaten

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

Pagina: 1 2 3 ... 12

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee