Toon posts:

[iOS en iPadOS 14] Ervaringen & Discussie Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 12
Acties:

Onderwerpen

Alle 37 producten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 05-12 21:36
Ik had ooit aan mezelf beloofd geen beta's meer te installeren maar kijk.

iOS 14 beta draait hier zeer stabiel, voorlopig enkel een crash gehad toen ik voor de eerste keer de App Bibliotheek opende.

12x Sunpower X21-350 + SolarEDGE 3000 (226°) PV Output

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thallyos
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04-12 23:53
s0kkie schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:00:
Spotify is hier nu kapoet met de nieuwste update van vandaag 8)7
Telefoon gereboot maar helaas helpt het niet.
Rebooten heeft geen zin. De Facebook IOS SDK zorgt voor de crashes. Elke app die deze SDK gebruikt heeft ermee te kampen, niet IOS gerelateerd dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
s0kkie schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:00:
Spotify is hier nu kapoet met de nieuwste update van vandaag 8)7
Telefoon gereboot maar helaas helpt het niet.
https://www.nu.nl/tech/60...f-onderzoekt-oorzaak.html

Wel vreemd, hier nergens last van: iOS 13.5.1 en iPhone 11 Pro.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 04-12 07:59

Side-Kick

Timmy!

pdavie2311 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 14:22:
Hier werkt spotify ook niet meer door iOS 14 beta?
Betreft een algemeen probleem met de SDK van FB:
nieuws: Gebruikers melden dat meerdere populaire apps op iOS crashen bij het ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 07:36

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 14:37:
daarom (nog) erg blij met mijn jailbreak.

Nadat gezeik met de SDk Facebook onstond eerder vanmiddag, had een dev in een paar minuten een fix.

Inmiddels al m'n apps weer werkend
Jailbreak Geert? Damn! Dat is lang geleden...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Ik heb zojuist de verleiding niet kunnen weerstaan, iOS en iPadOS 14 it is.

Ik moet alleen wel zeggen dat ik erg geschrokken ben van hoe slordige het OS in alle jaren is geworden. De inconsistancy is te erg. Bijvoorbeeld de nieuwe sidebalk op iPad. Dit is dus maar voor een paar apps. Daarnaast ligt het alsof Apple de 4 overige soorten nog gewoon behoud: de brede zijbalk (van reminders en feedback), de zwevende balk (in maps en zoek mijn), de niet zijbalk (in books en iTunes) en de halve zijbar (in Safari; die wel dat soort functionaliteit heeft maar dan niet van top tot bottom is).

Ook zie in nog veel tekst knoppen (in mail, bij selectie meerdere mails en bij shortcuts) terwijl het toch allemaal zo mooi glyphy moest worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 05-12 18:17
UnitedJunk schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:52:
Iemand al gebruik gemaakt van de nieuwe sleep mode op iOS 14 icm watchOS 7? Benieuwd of dit mijn vertrouwde Sleep Cyle app kan vervangen
Ik werk met onregelmatige diensten, dus totaal doelloos. Daarentegen gebruik ik ‘Sleep Cycle’ al zeker 7 jaar. Kan weinig aan tippen.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1Henk 'm!

• marti28
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 09:36
Hermanouk schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 09:46:
Werken bankapps (Rabobank enz), digid, apple pay enz. met de beta?
Bij mij werkt letterlijk alles nog. Maar dat wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is. Tis niet voor niets een beta, dus er is een kans dat het niet werkt.

Maak gewoon een backup via iTunes, installeer de beta en probeer. Werkt t niet zet je de backup terug en klaar is kees.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 05-12 22:08
Hier werkt momenteel ook alles goed.
Voorlopig nog geen problemen tegen gekomen.
Wat ik wel jammer vind is dat ik met de foto"s widget geen foto zelf kan kiezen,of zie ik iets over het hoofd?

Macbook pro 2017 TB| tv4 64|Airpods pro|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue|iPhone 12 pro max blue| homepod mini grey|Airpods max blauw

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Till Wura
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 04-12 16:17
Serena schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:32:
Ik heb 3 apps die niet werken.

• Essent Verbruiksmanager+
• ABN AMRO Creditcards
• Pokémon Go
Spijtig anders had ik deze ook geprobeerd :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 02-12 07:19

• ABN AMRO Creditcards
• Pokémon Go
Essent Verbruiksmanager werkt hier zowel op de Ipad als Iphone 8+ goed. de andere twee heb ik niet.

Bing

Acties:
  • +1Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 10:07
Deef_K schreef op zondag 12 juli 2020 @ 07:36:
Ik vind alleen dat mijn iPhone 11 erg warm word op de publieke bèta.
Al een keer opnieuw opgestart? Ik merk het heel vaak na updates dat het toestel flink warm wordt. Vooral tijdens laden. Reboot lost het tot nu toe altijd op.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 09:59

amphora

Websites & Fotografie

Ook maar aan de public beta gegaan. Eerste wat me opvalt is dat 'oude' widgets van apps niet meer werken? Geen idee hoe ik ze of aan beginscherm kan toevoegen en ook app icoon ingedrukt houden laat geen widget meer zien? Bijvoorbeeld even snel saldo check met ING app kan nu niet meer.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, MacBook Pro 15" Retina

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kanseleur
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 09:58

ABN AMRO Creditcards
• Pokémon Go
Klopt, die werkt bij mij ook niet. Die andere heb ik niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 05-12 15:19
Donstil schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:14:
[...]

Nou dit, plus het is heel beperkt in wat hij opslaat merk ik.

Bij de andere apps zie je ook wanneer je welk type slaap hebt enz. Dat mist binnen de Apple implementatie ook.
Inderdaad. Ook een fijne feature van Sleep Cycle is dat de app meerdere devices kan koppelen. Handig als met je partner in bed ligt, en geluid/beweging dus van meerdere personen kunnen komen.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 05-12 22:29
IpadOS 14 public beta 2 op mijn Air 3 geinstalleerd om het even uit te proberen. Ik merk dat de sound quality van mijn airpods pro tegenover de iphone XS hoorbaar veel lagere kwaliteit heeft (soort van 2000’s mp3 kwaliteit t.o.v. HD kwaliteit) iemand enig idee of dit bekend is of iets? Ik heb al in de instellingen gekeken maar vond niks wat het zou kunnen veroorzaken.

EDIT: Probleem gevonden: Bij een persoonlijk hotspot gaat spotify op data saver en is het geluidskwaliteit gefixeerd op laag.

[Voor 14% gewijzigd door Tolga07 op 16-07-2020 00:05]

• UnitedJunk
Tolga07 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 23:56:
IpadOS 14 public beta 2 op mijn Air 3 geinstalleerd om het even uit te proberen. Ik merk dat de sound quality van mijn airpods pro tegenover de iphone XS hoorbaar veel lagere kwaliteit heeft (soort van 2000’s mp3 kwaliteit t.o.v. HD kwaliteit) iemand enig idee of dit bekend is of iets? Ik heb al in de instellingen gekeken maar vond niks wat het zou kunnen veroorzaken.

EDIT: Probleem gevonden: Bij een persoonlijk hotspot gaat spotify op data saver en is het geluidskwaliteit gefixeerd op laag.
Klopt, ik kreeg gister ineens een melding op mijn iPad tijdens het verbinden van mijn hotspot. Handige feature.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• SgtElPotato
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 05-12 12:57
Als reactie op de twee boven mij :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09:47
SauSkopje schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 18:18:
[...]

Nou, je duwt op "einde" en je hebt het gewone lockscreen tot je de volgende keer je telefoon weer in standby zet. ÉÉN HELE EXTRA TAP.... 8)7
Geen idee wat je bedoeld 8)7
Maar ik denk iets anders dan dat ik. Namelijk het niet te verwijderen zijn van de Slaap-balk met "Geen wekker"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dennisdn
@Tartarus @Donstil

Het is een hele simpele.

Bij "voer uit" selecteer je een Homekit-scene en klaar. Bij mij zie je er nog een minuut vertraging achter waarna de nachtlampjes ook weer uit gaan. Want anders moet je elke keer na gebruik van de wekker buiten de slaapkamer eraan denken dat je lampen aan gegaan zijn.

(PS sorry dat ik het topic vervuil met veel te grote plaatjes, maar kan het formaat niet aanpassen via de nieuwe upload-wijze)

[Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 21-07-2020 17:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisdn
Tartarus schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 17:56:
[...]

Bedankt. Maar het is toch net niet wat ik zoek.
Deze automation gaat er van uit dat ik het alarm hoor en hem uitzet.
Ondanks dat ik ook een Watch om heb, heb ik wel eens gehad dat ik door het alarm heen heb geslapen en dus niet heb uitgezet.
Ik zal gewoon vooralsnog handmatig het alarm en de ledstrip op dezelfde tijdstip instellen.
Gelukkig hoef ik niet al te vaak van tijd te wisselen, dus is een kleine moeite.
Om dat te voorkomen stel ik standaard 2 of 3 wekkers in vlak achter elkaar. Van een soft melodietje tot het meest irritante en hardste wat een iPhone kan geven. Gelukkig is het mij ooit maar één keer overkomen.... de dag dat de halve wereld zich verliep door een bug in iOS :)

[Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 21-07-2020 18:05]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: september 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Die wordt bij mij iOS 14 Public Beta 3 genoemd op zowel iPhone als iPad.
Daarnaast is (beetje off-topic) watchOS 7 Developer beta 3 ook beschikbaar.

[Voor 52% gewijzigd door ChUcKiE op 22-07-2020 19:59]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 09:12
Weather widget lijkt verwijderd/kapot. Hij blijft zwart en na verwijderen van mn homescreen kan ik hem niet meer vinden in de widgetdrawer.

Edit: even de weather app zelf openen heeft het opgelost

[Voor 18% gewijzigd door Sluuz op 22-07-2020 20:14]

PSN: Sluuz

• UnitedJunk
Kees_B schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:29:
[...]

Nu je het zegt, op dit moment staat ie op 7:20 _O-
Goed dat ik het weet anders zou ik ergens te laat komen :D
Hier ook last van, was even confused dat ik te vroeg op bestemming was

• JDFS
  • Registratie: november 2009
  • Niet online
@UnitedJunk had je toch nog ff die paar uurtjes extra kunnen pakken :+

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:54
Ik heb iOS14 public beta 2 even geprobeerd op iPad Pro 10.5". Lijkt eigenlijk prima te werken.

The good:
  • De meeste apps werken goed (ING, Ziggo Go, ASN om maar eens wat te noemen die vaak verkeerd gaan).
  • Nieuwe widgets zijn erg mooi.
  • Photos is nog wat verbeterd met een nieuwe balk aan de linkerkant.
  • Er wordt nog iets beter aangegeven dat de camera en microfoon gebruikt worden, je kunt dit nu ook zien als je in de actieve app zit door een groen stipje in de statusbalk.
  • Bij sommige apps verschijnt een extra popup die vraagt of de app andere apparaten in het netwerk mag gebruiken.
  • De controls van de PIP zijn wat verbeterd.
  • Settings en contactpersonen zijn wat gestroomlijnd
  • Er staat een extra balkje bij 'passwords & accounts' met urgent security risks. Dat blijken vooral makkelijk te raden passwords te zijn. Goed dat Apple hiervoor waarschuwt, maar je kunt nergens zeggen dat je dit risico accepteert. Ik gebruik een eigen webserver (alleen intern toegankelijk) en die wachtwoorden zijn inderdaad wat makkelijker dan ik op internet zou gebruiken.
  • Accudrain heb ik geen last van.
  • De camera-interface is wat verbeterd met knoppen voor flits, HDR, live etc op 1 plek en de zoombalk aan de andere kant van het scherm
  • Location services heeft nu een optie voor 'approximate location'
  • WireGuard VPN-app werkt correct
The bad:
  • Sommige apps gaan nog niet goed om met die toegang tot lokale devices. De Yamaha-app bijvoorbeeld geeft de eerste keer starten aan dat hij geen apparaten kan vinden, ondanks dat je toegang hebt gegeven. De tweede keer starten werkt het goed.
The ugly:
  • Pokemon Go doet het inderdaad helemaal niet, die klapt meteen na het opstarten.
Ik heb al wel besloten dat ik nog even ga wachten met definitief overstappen op IOS14. Dus ik probeer te restoren met iTunes om erachter te komen dat iTunes blijkbaar niet kan downgraden. Ik heb het betaprofiel verwijderd en FindMy uitgezet op de iPad. iTunes vraagt nu of ik het zeker weet en meldt daarna dat hij de software niet kan downloaden. Merkwaardig, maar inmiddels opgelost door handmatig de software te downloaden.

• Jaws77
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 09:20
Public beta 3 beschikbaar!

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 06:43
misschien snap ik het idee erachter niet, maar wat is er zo handig aan widgets. Alleen van de calender kan ik het begrijpen, dan zie je de afspraken zonder de app te hoeven openen. Maar een klok? De tijd staat bovenin het scherm bijvoorbeeld? Wat is er zo nuttig aan?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• amphora
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 09:59

amphora

Websites & Fotografie

Flipm0de schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 20:40:
misschien snap ik het idee erachter niet, maar wat is er zo handig aan widgets. Alleen van de calender kan ik het begrijpen, dan zie je de afspraken zonder de app te hoeven openen. Maar een klok? De tijd staat bovenin het scherm bijvoorbeeld? Wat is er zo nuttig aan?
Als je met verschillende tijdzones te maken hebt kan het misschien handig zijn. Zelf vind ik de weer widget wel fijn op begin scherm. En nieuws gebruik ik ook. Foto's vind ik ook leuk staan tussen apps. Voor iedere widget is er wel een doelgroep.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, MacBook Pro 15" Retina

Acties:
  • +2Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 10:07
Beta ook maar eens op m'n telefoon gezet. Hier geen issues met batterij of warm worden van toestel; wel zie ik dat de storage bug nog niet is opgelost. "Other" neemt nu 30GB in beslag; en m'n telefoon heeft nu nog zo'n 5GB vrij. De voorbereiding van de installatie duurde ook erg lang, dus ik heb het idee dat er ook echt data is geschreven naar die ruimte.

Dubbele en driedubbele tap op de achterkant van de telefoon vind ik wel extreem fijne toevoegingen. Double tap is nu accessability; triple tap is home en hierdoor hoef ik die gekke swipe van onderaf het scherm bijna niet meer te gebruiken.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Serena
Dennisdn schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 10:29:
[...]

Je kunt wel widgets toevoegen (eronder zetten en dan erin slepen) en de volgorde aanpassen. Maar verwijderen helaas niet. Ik hoop en neem aan dat dat nog wel komt.
Kan gewoon hoor. Bewerken en dan degene die je wil verwijderen naar links swipen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09:33
Had ik geprobeerd maar swipete op de drie streepjes denk ik. Maar werkt inderdaad zoals jij het beschrijft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sluuz
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 17:52:
Op mijn iPhone XS krijg ik 3D Touch niet meer aan de praat. Als ik op de spatie druk dan kan ik door mijn zin scrollen, maar geen woord selecteren zoals voorheen onder iOS 13. Jullie hier ook last van? Draai beta 3.
In beta 3 is 3D Touch uitgeschakeld (voor toestellen die dat ondersteunen). Kan je in de changelog vinden.

[Voor 3% gewijzigd door Sluuz op 25-07-2020 18:52]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Sluuz schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 18:52:
[...]

In beta 3 is 3D Touch uitgeschakeld (voor toestellen die dat ondersteunen). Kan je in de changelog vinden.
Gelukkig komt het wel weer terug als het goed is :) Zou wat zijn als ze ‘t er opeens uitslopen hehe :P (Sowieso eeuwig zonde dat ze het hebben laten vallen in nieuwe toestellen ;()

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 08:57
Havelock schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 20:18:
Ik heb de laatste iOS 14 publieke bèta geïnstalleerd nu is er een wereld klok widget er bij gekomen bij laatste beta versie van iOS.

Ik ervaar nu een probleem dat die telkens niet op tijd loopt als plaats Amsterdam gebruik.
Ik heb het gevoel dat die telkens achter loopt na tijdje.
Wie heeft er een soortgelijke ervaring mee gemaakt ?
Ik heb die ervaring ook als ik door Amsterdam loop. :o

• Havelock
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10-11 07:54
carpebios schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 20:22:
[...]

Ik heb die ervaring ook als ik door Amsterdam loop. :o
Jij heb zeker je lol broek 👖 aan.. maar ik kon er om lachen😂

• SauSkopje
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 02-12 10:45
WhatsappHack schreef op maandag 27 juli 2020 @ 02:05:
[...]

Gelukkig komt het wel weer terug als het goed is :) Zou wat zijn als ze ‘t er opeens uitslopen hehe :P (Sowieso eeuwig zonde dat ze het hebben laten vallen in nieuwe toestellen ;()
Ja dat merk ik nu flink, op me Xs Max gebruikte ik toch wel vaker 3D Touch, Haptic is toch echt een flink stuk trager and voelt echt niet als hetzelfde aan.
xoniq schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 17:12:
[...]

CerCube sideloaden, ook gedaan. Heb je gelijk Picture in Picture, gaan ads, en op de achtergrond doorspelen. Wel heel droog, je krijgt heel soms wel de popup van "He, wil je achtergrond spelen? Neem een abbo!", maar het geluid gaat al gewoon door :+
Haha keurig. Ik heb YouTube premium uit India dus geen Ads en achtergrond doet het hier al, ik wacht wel even.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Dennisdn
Net PB4 erop gezet. De klok, het weer en het nieuws-widgets lijken het nu wel weer goed te doen.

Edit: helaas. Hij loopt alweer een uur achter. Is dat nou zo’n moeilijke bug?

[Voor 30% gewijzigd door Dennisdn op 06-08-2020 21:38]

• Dennisdn
WhatsappHack schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 00:42:
Het begint nu toch wel een beetje te jeuken. :P Ik draai het al een tijdje op m'n iPhone SE, en nu we een aantal beta's verder zijn begin ik er langzamerhand naar te neigen om het ook op m'n daily driver (X) te installeren. Ik kom op m'n SE weinig significante bugs tegen, wat rare quirks af en toe maar dat is logisch. De pest is altijd of dat op de X hetzelfde gaat zijn of dat het daar he-le-maal kak loopt :D Aan de back-up dan maar en dan nog kiezen tussen de public of de dev beta. Tot zover is de indruk van iOS 14 best goed, stoor me enkel aan hoe de eerste widget pagina werkt voor oude stijl widgets en die App Library... Man, die zou ik toch graag wel uit willen kunnen zetten.
Op de X loopt het prima hoor. Behalve een klokwidget die chronisch achterloopt dan.

Die App Library kan ik ook nog niet waarderen en kom er te vaak in terecht waar ik met een paar keer snel swipen normaal op m’n laatste blad terecht kwam. Hopelijk kunnen we dat later nog uit zetten.

• crypt0rr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:12
CheopsChefren schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 22:59:
In youtube op ipad pro zag ik altijd op de home page 3 of 4 rijen met 4?5? Filmpjes per rij. Nu zie ik op de home page 1 grote tile met 1 filmpje zichtbaar, dus moet nu scrollen om meer filmpjes te kunnen zien. Ipados bug of youtube bug?
YouTube dingetje, hier op meerdere devices last van, zowel op beta als non-beta iOS.

AdGuard Home

• Woopdedooo
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 01-11 01:26

Woopdedooo

THT: Zie signature

Serena schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 09:49:
De widget stapel springt nu steeds automatisch naar het nieuws, terwijl dat de derde laag is. Raar. Ik heb tenslotte niet voor niets het weer bovenaan…
Heb je smart stack aanstaan? Ik geloof dat die dan een widget suggereert, mocht je het nog niet uit hebben staan kan je dat eens proberen.

... na de zomer

• Serena
Woopdedooo schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:10:
[...]

Heb je smart stack aanstaan? Ik geloof dat die dan een widget suggereert, mocht je het nog niet uit hebben staan kan je dat eens proberen.
‘Slim draaien’ uitgezet. Hopen dat het dat was. Thanks!

• Woopdedooo

Woopdedooo

@Serena Ah ja, heb m’n telefoon op Engles staan haha, maar dat zal inderdaad zijn wat ik bedoelde :)

... na de zomer

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 07:36

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ambianz schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:12:
Sowieso zijn de widgets niet het meest ideaal. Bijv de weer widget zou voor mij veel meer toevoegen als ik gewoon 1 rij zie met temperaturen van de komende 5 dagen.

Dat is niet in te stellen, je zou enkel kunnen kiezen voor het bijna schermvullende widget. Zo zijn er nog wel meer dingen. Bijvoorbeeld de agenda.
Idd! Die widgets zijn echt oldscool lelijk en niet functioneel...Zit gewoon weer te denken om terug te gaan naar iOS 13..Het voegt allemaal net niks toe.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Dennisdn
Ambianz schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:12:
Sowieso zijn de widgets niet het meest ideaal. Bijv de weer widget zou voor mij veel meer toevoegen als ik gewoon 1 rij zie met temperaturen van de komende 5 dagen.

Dat is niet in te stellen, je zou enkel kunnen kiezen voor het bijna schermvullende widget. Zo zijn er nog wel meer dingen. Bijvoorbeeld de agenda.
Je eerste verzoek kan er wel eens in komen. Hier in dit topic waren er mensen die een versie met de komende 5 dagen in de smalle strook hadden.

• SauSkopje
Dennisdn schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:32:
[...]

Gaat hier inderdaad ook net iets langzamer als normaal. Alsof er een beetje vertraging in zit, al is het hier maar een halve seconde
Goed te weten dat ik niet alleen ben, naja 1.5 seconde is waarschijnlijk teveel, maar 1 seconde is het toch wel zeker bij mij.
Serena schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:55:
Gebruikt IEMAND die app bibliotheek? Heel eerlijk? Ik vind het maar irritant. Hoop dat er een optie komt om dat uit te schakelen.
Yep, vind het heel fijn. Vooral als je eraan gewend bent waar alles staat, en weet je het niet is het een hele snelle swipe en dan 1-2 letters om de app te vinden.

[Voor 32% gewijzigd door SauSkopje op 08-08-2020 16:58]

• Dennisdn
SauSkopje schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:53:
[...]

Yep, vind het heel fijn. Vooral als je eraan gewend bent waar alles staat, en weet je het niet is het een hele snelle swipe en dan 1-2 letters om de app te vinden.
Maar wat is het voordeel ten opzichte van eigen mappen? Dan hoef je er niet aan te wennen want die stel je zelf in. En een app zoeken gaat altijd al door op homescreen simpel naar beneden te wipen.

Ik zie wel het voordeel voor degene die niet weten hoe ze een map maken of er gewoon geen zin in hebben. Zoals mijn eigen vriendin, ik wordt helemaal zenuwachtig als ik haar volle en ongeorganiseerde schermen zie :)

[Voor 19% gewijzigd door Dennisdn op 08-08-2020 18:19]

• koningcool
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 21-11 20:02

koningcool

------------------->

Donstil schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 23:48:
Jailbreak is niet voor mij, dus dat probleem heb ik niet, wel zeg ik elk jaar “Die bèta’s moet ik niet meer doen”.

Maarja zodra er dan een major release uitkomt sta ik toch weer te trappelen om die onstabiele rot eerste beta te installeren 8)7
Het zelfde bij mij!

Er zijn vast leukere dingen te doen op Tweakers dan dit lezen!

• Serena
SauSkopje schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:53:
Ik weet nu ook waar alles staat. Ik heb tenslotte zelf mijn mappen ingedeeld. En spotlight is 1 swipe omlaag.
Ik zie echt de meerwaarde niet…

• Sluuz
Op mijn 11 pro max loopt hij op beta 4 na een paar dagen helemaal de soep in. Het lijkt alsof het memory management niet helemaal goed functioneert want hij moet dan elke keer elke app opnieuw starten bij multitasken. Ook tabs in safari blijft hij dan opnieuw laden na wisselen tussen tabs.
Een reboot fixt het....voor een dag of twee.

Ook blijft het maken van foto’s regelmatig hangen. Vooral als ik een foto wil maken vanaf het lockscreen. Dan maak je hem en hangt ie, zonder de foto zelf op te slaan. Dus vermoed dat het een opslag of toegang daartoe issue is.

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 05-12 15:13
Serena schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:55:
Gebruikt IEMAND die app bibliotheek? Heel eerlijk? Ik vind het maar irritant. Hoop dat er een optie komt om dat uit te schakelen.
Ik niet, ik vind het maar onhandig dat je eerst volledig naar rechts moet swipen om er te geraken.
Ondertussen ben ik alle apps gepasseerd en had ik de app zo kunnen openen, want ik weet van iedere app in welk mapje of waar die staat.

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad 2018 |  Watch serie 4 |  Airpods | PlayStation 5 Disk edition

• Dennisdn
Woopdedooo schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 10:59:
[...]

Voor mij veranderd die app library niet heel veel aangezien ik sowieso maar een pagina heb en via spotlight zoek, maar sommige heb ik uitgezet in spotlight en die zijn wel te vinden in de library.

En drie keer op de achterkant tappen heb ik spotlight search, die vind ik wel erg handig aan gezien je anders 3 keer moet swipen (notification center > today > search). helaas laat iOS search zien links boven om naar de vorige app te gaan en niet de vorige app (die laatste lijkt helemaal afgesloten te zijn).
Maar vanuit het homescreen 1x naar beneden vegen voor search is toch veel sneller en handiger dan 3x op de achterkant tikken?

• Woopdedooo

Woopdedooo

Dennisdn schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 11:39:
[...]

Maar vanuit het homescreen 1x naar beneden vegen voor search is toch veel sneller en handiger dan 3x op de achterkant tikken?
Sorry ik was niet helemaal duidelijk, maar het zelfde als @AppleFan2007 om vanuit apps naar andere apps te gaan.

@JDFS Sommige apps heb ik niet zovaak nodig, maar staan wel vaak in de resultaten. En om m'n telefoon gebruik te reduceren heb ik bepaalde apps eruit gehaald zodat ik er twee keer over nadenk om het te openen of gewoon weg niet aan herinnerd word.

... na de zomer

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Woopdedooo schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 13:37:
[...]

Sorry ik was niet helemaal duidelijk, maar het zelfde als @AppleFan2007 om vanuit apps naar andere apps te gaan.

@JDFS Sommige apps heb ik niet zovaak nodig, maar staan wel vaak in de resultaten. En om m'n telefoon gebruik te reduceren heb ik bepaalde apps eruit gehaald zodat ik er twee keer over nadenk om het te openen of gewoon weg niet aan herinnerd word.
Die zitten nu dus in een mapje?

Met App Library hoeven ze niet meer in een mapje, maar kun je ze helemaal van je beginscherm verwijderen voor zover ik weet. Dat is wel waar ik op zit te wachten. Ruimt lekker op voor apps die je zelden gebruikt.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

THE_BASE schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 08:18:
[...]

Die zitten nu dus in een mapje?

Met App Library hoeven ze niet meer in een mapje, maar kun je ze helemaal van je beginscherm verwijderen voor zover ik weet. Dat is wel waar ik op zit te wachten. Ruimt lekker op voor apps die je zelden gebruikt.
Absoluut, zo doe ik het nu ook. Apps van het begin scherm weg die ik niet dagelijks gebruik (90% schat ik zo in) en alleen nog maar in de Bibliotheek.

• JDFS
  • Registratie: november 2009
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:28:
[...]

Absoluut, zo doe ik het nu ook. Apps van het begin scherm weg die ik niet dagelijks gebruik (90% schat ik zo in) en alleen nog maar in de Bibliotheek.
Ik moet nog wel even wennen aan het gebruiken van de App Library t.o.v. Spotlight - merk dat die laatste soms iets sneller gaat (alleen vergeet ik dat die er überhaupt is).

• Dennisdn
Ik ben vooral benieuwd naar de achterliggende oorzaken van de battery-drains. Want ik doe mee vanaf de eerste beta en heb er vanaf het begin totaal géén last van.

Daarmee lijkt het mij dan eerder aan bepaalde non-Apple-apps te liggen die nog niet zijn aangepast en wellicht vreemde achtergrond processen laten lopen dan dat het aan iOS zélf ligt.

[Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 11-08-2020 11:06]

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 05-12 22:31
Mel33 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:25:
Zit er ook al geluidsherkennnig (sound recognition) in ios 14 beta?
Dat hij het geluid van een huilende baby herkent of een sirene en dan jou dat meld.
Ja, dit werkt voor mij prima met een blaffende hond en de deurbel.. De 2 dingen die ik kon testen ;)

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

Yes, alleen hier crasht die functie hehe.

Dat op de achterkant tikken van je iPhone voor een bepaalde actie is wel vet trouwens, al helemaal omdat je het aan opdrachten kan koppelen. Even aankijken of ‘t niet trigger happy is, maar so far so good. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Woopdedooo

Woopdedooo

WhatsappHack schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 04:13:

Dat op de achterkant tikken van je iPhone voor een bepaalde actie is wel vet trouwens, al helemaal omdat je het aan opdrachten kan koppelen. Even aankijken of ‘t niet trigger happy is, maar so far so good. :)
2 keer tikken vond ik erg gevoelig, drie keer ook nog wel. Ik heb ‘m op spotlight staan dus valt het mee als het per ongeluk af gaat.

... na de zomer

• sushieffer
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 05-12 12:19
WhatsappHack schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 04:13:

Die functie is bij mij vrij gevoelig. Ik had hier ook opdrachten aan gekoppeld, maar tijdens het spelen van bijvoorbeeld Fortnite, wordt ineens een opdracht gestart. Ik heb deze functie dus weer uitgezet. Zou fijn zijn als je kan instellen hoe gevoelig hij moet reageren.

Think Different

• UnitedJunk
hk12nl schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:56:
[...]

Ik heb iOS 14 er nu een paar dagen op staan en ik heb ook het idee dat mijn Series 5 langer met de batterij doet. Hopelijk blijft dat zo!
Ervaar dit ook met mijn Series 4. Na een dag nog minstens 75% batterij over _/-\o_

• Serena
Potverdorie. Door de beta werkt de shortcut niet waarbij automatisch Flitsmeister op wordt gestart als er verbinding met de carkit wordt gemaakt. Gevolg? Fanmail uit Duitsland… 🤬

@Woopdedooo @kaisoj Tot dusver alles okee hier, maar moet t nog gaan zien en ook in de auto ;) Heb hier 2x tikken voor reachability (dat is echt wel fijn, want met één hand reachability activeren via gesture bar ging niet altijd lekker :P) en 3x voert een bepaalde opdracht uit. Ben benieuwd :)

Also, color picker in de Markeringen functie! Hallelujah.

Donstil schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:28:
[...]

Hier prop ik juist alles in mapjes op t scherm :P (Veel overzichtelijker en logischer ook dan de library, want die deelt het anders in en kun je niet bewerken :/) Heb dan ook maar één hoofdscherm waar alles op staat. Nu sinds iOS 14 is er eentje bijgekomen met wat widgets, al is dat uit pure noodzaak omdat die nog niet lekker werken. Maar denk dat ik het zo hou om een buffer te creëeren naar de Library toe. Ik zou die het liefst helemaal uit willen zetten/verbergen zoals t nu werkt. ;(

• UnitedJunk
hk12nl schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 20:27:
[...]

Dat redt ik dan weer niet maar hij doet het wel een stukje langer. :P

Heb je ook watchOS bèta erop?
Ja ik draai de laatste watchOS dev beta

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
Serena schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:47:
Ik heb weer het weekoverzicht bij het weer. Zo veel beter…

[Afbeelding]
Dat komt standaard ‘s avonds als de dag bijna om is. Gebeurt dus dynamisch.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Dennisdn
Serena schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:47:
Ik heb weer het weekoverzicht bij het weer. Zo veel beter…

[Afbeelding]
Ik heb dat weekbeeld vanavond ook voor het allereerst te zien gekregen, al staat hij nu weer op de dagstand. Ik weet zeker dat het voor het eerst was omdat ik afgelopen hittegolf elke avond meerdere keren gekeken heb om te zien hoelaat het ongeveer buiten koeler zou worden dan binnen.

• Woopdedooo

Woopdedooo

@Wtrdk ah oke, kan je eens proberen om volume-omhoog-knop snel indrukken, volume-omlaag-knop snel indrukken en dan de power knop inhouden tot hij helemaal uitvalt en dan opnieuw opstarten?

Ps. Welke iPhone heb je, daar hangt de methode een beetje aanvast.

[Voor 15% gewijzigd door Woopdedooo op 17-08-2020 09:20]

... na de zomer

• Wtrdk
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 09:58
Woopdedooo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:18:
@Wtrdk ah oke, kan je eens proberen om volume-omhoog-knop snel indrukken, volume-omlaag-knop snel indrukken en dan de power knop inhouden tot hij helemaal uitvalt en dan opnieuw opstarten?
YES! Dat werkte! Die kende ik nog niet! Super, dank je wel, you saved my day! _/-\o_

• Trackerfire
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09:16
Donstil schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:51:
Ik heb wat problemen met mijn Airpods (pro) en bellen op iOS 14 beta.
Als ik de pods in heb en de telefoon opneem hoor ik er niets overheen, meer mensen daar last van toevallig?
Jep, hier hetzelfde! Soms helpt het wel op de luidspreker aan te zetten en dan over te schakelen weer naar de AirPods.

Expecting Q4 E-Tron Sportback 50 S-Competition Quattro Mythos Zwart

• QempZoR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 05-12 20:36
Donstil schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:51:
Ik heb wat problemen met mijn Airpods (pro) en bellen op iOS 14 beta.
Als ik de pods in heb en de telefoon opneem hoor ik er niets overheen, meer mensen daar last van toevallig?
Yup; hier ook. Een keer overschakelen naar Speaker en weer terug hielp/helpt bij mij wel.. Wel lastig.

Apple - MacBook Pro 13” 2020 | 13 Pro Max | Watch S6 44mm | TV 4k ||| Smarthome - Homekit | Philips Hue | Aqara | Synology | Unifi

• Woopdedooo

Woopdedooo

Donstil schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:16:
[...]

Ja kleine zaken heus wel maar als de Weather app en Klok widget als punten genoemd worden dan valt het dus wel mee :) . Vroeger had je wel eens beta's lang geen camera, of crashde het springboard als je een call aanpakte 8)7

Nou die updates laat ik mijn vrouw ook wel installeren hoor, ze weet dat het op papier test software is overigens.
Mijn keyboard valt wel de hele tijd weg als ik iets wil delen vanuit een app, dat is wel een vervelende bug.

... na de zomer

• Woopdedooo

Woopdedooo

@bing69 Bedoel je dat als je even afwacht dat het dan terug komt of met een update? Als het dat eerste is, thanks voor de tip :)

Edit: Wow inderdaad, thanks!

[Voor 10% gewijzigd door Woopdedooo op 18-08-2020 12:59]

... na de zomer

• SauSkopje
Donstil schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:37:
[...]

Ja ik ook, had er met beta 4 meer dan 1,2,3 bij elkaar 8)7
Bah hou op, flink meer frustratie dan vorige beta's hahah. Maar netjes alles gemeld richting Apple dus hopelijk is het nu gefixed.

Zou het problemen opleveren als ik nu even snel de dev profiel gebruik voor beta 5 en daarna weer terug naar de publieke? Ja die 2 extra dagen wachten doe ik liever niet, wil van de problemen af :X

• sushieffer
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 05-12 12:19
Milan1NL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:55:
Bij mij gaat hij nu net installeren. Ben benieuwd..

Helaas. Camera issues nog steeds hetzelfde... Ligt het nou echt aan mijn telefoon? Of nog steeds aan de software?

Camera achter opent niet, of moet opnieuw camera app openen. Filmen duurt paar sec, en dan loopt camera app vast..

Spijt van de beta, maar als niemand het anders heeft. Begin ik nu steeds meer aan mijn telefoon te twijfelen. En ook of mijn volgende tel nog een iphone wordt. Wss wil ik namelijk de 11 halen eind dit jaar. Maar of ik dat nog steeds zo wilt :|
Als je echt wilt weten of dit een beta dingetje op jou toestel is, DFU je iPhone via iTunes weer naar iOS 13. Is het probleem dan weg? Beta dingetje. Niet weg? Dan je toestel laten nakijken. Niet vergeten om altijd een backup van je gegevens te maken.

Think Different

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 00:24

Helaas. Camera issues nog steeds hetzelfde... Ligt het nou echt aan mijn telefoon? Of nog steeds aan de software?

Camera achter opent niet, of moet opnieuw camera app openen. Filmen duurt paar sec, en dan loopt camera app vast..

Spijt van de beta, maar als niemand het anders heeft. Begin ik nu steeds meer aan mijn telefoon te twijfelen. En ook of mijn volgende tel nog een iphone wordt. Wss wil ik namelijk de 11 halen eind dit jaar. Maar of ik dat nog steeds zo wilt :|
Ik heb het ook op mijn iPhone 11 Pro Max. Zit op de PB dus de laatste versie nog niet kunnen testen.
Mijn iPad Pro heeft er geen last van.

Als je door bugs in een beta gaat twijfelen of je wel een bepaalde telefoon wilt hebben, dan kan je waarschijnlijk in het vervolg beter geen beta installeren :P

Het probleem dat je noemt is volgens de feedback app overigens een bekend probleem en staat op de planning om gefixt te worden. Het is altijd een goed idee om eerst eens daar te kijken wat de status van het probleem is, vaak is dat interessant - doch soms updaten ze de status helaas niet, maar in dit geval wel. :) Maar als je ‘t zeker wilt weten, dan moet je terug gaan naar iOS 13 en zien wat daar gebeurt.

[Voor 8% gewijzigd door WhatsappHack op 19-08-2020 00:48]

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 05-12 21:32
Woopdedooo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:55:
[...]

Mijn keyboard valt wel de hele tijd weg als ik iets wil delen vanuit een app, dat is wel een vervelende bug.
Gisteravond beta 5 erop gezet en het probleem lijkt nu verholpen.
hk12nl schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 22:16:
[...]

Ik heb het ook ingesteld en het werkt bij mij ook niet meer. Ook niet na het toestel aan en uit zetten...
Gisteravond werkte dit nog niet, vanmorgen ineens wel weer.
hk12nl schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 09:32:
Ik krijg meldingen van herinneringen op mijn watch (watchos6) en telefoon (iOS14 beta). Als ik deze echter op 1 van de twee markeer als 'voltooid' dan blijft hij op het andere apparaat als 'niet voltooid' gemarkeerd staan. Meer mensen hier last van?
Dit lijkt ook opgelost.

©2004

Tricto schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 15:42:
Ik draai nu de beta op mijn iPhone XS. Vanmiddag wordt m'n iPhone 11 Pro geleverd. Weet iemand of je dan gewoon de normale "overstapprocedure" kunt uitvoeren. Of moet ik eerst de nieuwe telefoon updaten naar de beta en het daarna proberen?
Ik doe dan altijd:

Uit de doos > Onboarding door > alles overslaan wat je kunt overslaan > niet inloggen > profiel erop > update > Wis inhoud en instellingen > beginnen als normaal.

• Serena
Donstil schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 18:27:
[...]

Ik doe dan altijd:

Uit de doos > Onboarding door > alles overslaan wat je kunt overslaan > niet inloggen > profiel erop > update > Wis inhoud en instellingen > beginnen als normaal.
Precies dit… Iedere keer weer.

• Serena
Beta 5 heeft Instagram Stories kapot gemaakt…
Foto’s worden allemaal zwart.

• NickAlan
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 05-12 21:07
Serena schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:26:
Beta 5 heeft Instagram Stories kapot gemaakt…
Foto’s worden allemaal zwart.
Ik ervaar hetzelfde! Nu eerst een ‘zwarte foto’ maken en daarna de juiste overheen plakken... dat werkt wel, ook al met een grote omweg 😂

Tenzij je natuurlijk een foto direct wil posten...

[Voor 9% gewijzigd door NickAlan op 20-08-2020 12:47]

• SauSkopje
Serena schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:37:
[...]

Kijken gaat prima, het gaat om het plaatsen.
Plaats eens eens story dan… Filmpjes werkt, foto’s niet.
Oh dat klopt, hetzelfde hier. Zelf doe ik nooit een verhaal plaatsen, daarom dat ik hieraan niet dacht :P

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
NickAlan schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:45:
[...]

Ik ervaar hetzelfde! Nu eerst een ‘zwarte foto’ maken en daarna de juiste overheen plakken... dat werkt wel, ook al met een grote omweg 😂

Tenzij je natuurlijk een foto direct wil posten...
Ja heel irritant, hopen dat dit snel gefixt gaat zijn want ik gebruik het nogal veel haha 8)7

• wrcveen
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 05-12 08:50
Pakjebakmeel schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:03:
[...]

Waarom zou het volgens jou andersom moeten zijn? Vanwege de verdeling van de vrije/gebruikte ruimte in die balk? Ik moest ook even 2x kijken maar die grijze ruimte rechts is niet vrij maar 'other/system' volgens het legenda.

De balk is dus geen visualisatie van de totale ruimte maar alleen de gebruikte zou ik gokken.

[Afbeelding]
Other is een andere kleur grijs, ik ben het er mee eens dit klopt niet.

• tommerd_
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 23:52
Pakjebakmeel schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:37:
[...]

En system dan? Er staan 2 grijze kleuren in het legenda..
Zie onderstaand, dat zijn de 2 kleuren grijs, rechts is vervolgens vrije ruimte.

@CheopsChefren denk dus inderdaad dat je een bug te pakken hebt (dit is overigens op mijn 11 Pro max met PB5)

[Voor 8% gewijzigd door tommerd_ op 22-08-2020 15:23]

• WarShadow
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 30-11 20:53
Sepio schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 15:15:
Sinds beta 5 krijg ik in YouTube nu ook de mogelijkheid om de resolutie 2160p60 te kiezen. Ik heb een iPad Pro 2020.
Die mogelijkheid was er ook al in beta 3/4 (als de video geüpload is in 4k natuurlijk) video word iets scherper maar merk nagenoeg geen verschil, hoop dat ze 120Hz ook nog toevoegen.

iPad Pro 11” 2018.

• tommerd_
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 23:52
appies schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:43:
iOS 14 pb. 5 geïnstalleerd op een xs, maar problemen met 4g en kpn. Met 3G kan er wel gebeld worden.
Gaat dit specifiek om het bellen? Anders even Vo4G/VoLTE uitzetten. KPN heeft (voor zover ik weet) 4G bellen niet overal in Nederland optimaal gedekt waardoor bellen/ gebeld worden dus niet goed werkt. Dit is overigens anders dan data over 4G. Als die over 3G belt gaat het wel goed waarschijnlijk.

Wellicht beetje off-topic maar volgens mij is dat het probleem ipv de beta :)

[Voor 7% gewijzigd door tommerd_ op 24-08-2020 11:48]

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-12 18:36

Splinter Cell

AMD HD7850

Beta 6 is nu uit.

• Noisia
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 03-12 17:25
Ik zie in een post op Macrumors dat er in een Maps splash-screen (toegevoegd in laatste beta) over snelheidscamera waarschuwingen gesproken wordt. Weet iemand of dit in NL ook ondersteund gaat worden?

Niet gehinderd door enige kennis van zaken

• kevinkrs
  • Laatst online: 04-12 11:05
Noisia schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:56:
Ik zie in een post op Macrumors dat er in een Maps splash-screen (toegevoegd in laatste beta) over snelheidscamera waarschuwingen gesproken wordt. Weet iemand of dit in NL ook ondersteund gaat worden?
Reken hier maar niet op, Apple Maps loopt altijd wat achter ten opzichte van Amerika.

Dit is ook best wel een klein beetje stuk :)

• bigbangtheory
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 18-09-2020
Serena schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 23:52:
[...]

Wel, dat is MIJN bugtestje. Sinds iOS14 bèta werkt deze app niet. Dus test bij iedere update of die het al doet. Niet, dan werkt het dus nog steeds niet flawlessly…
Dit wordt aan de kant van de Developers geblokkeerd.
Heeft in beta 1 of 2 ook even gewerkt en toen kregen veel mensen de melding dat deze iOS niet wordt ondersteund. Sindsdien start die bij niemand meer op. De ontwikkelaar heeft ook gezegd alleen final IOS versies te ondersteunen.
Met Triodos ook zo’n probleem (heeft volgens Triodos te maken met een jailbreak detectie, heb hier al een tijd contact over per mail namelijk)

• kevinkrs
  • Laatst online: 04-12 11:05
WhatsappHack schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 14:04:
[...]

Zou fijn zijn. Al werkt de combo flitsmeister + Apple Maps ook heel erg goed. Maar twee zien meer dan een. :)
Ze hebben beide voor en nadelen, Flitsmeister laat bijvoorbeeld ook zien hoe hard je mag rijden op deze specifieke weg. Als je als een Nederlander in België rijdt, waar op een zijstraat spontaan 70 dan weer 80, dan weer 50, dan zomaar weer 70 want waarom ook niet? mag rijden, is het wel fijn dat je niet tussen Apple Maps en Flitsmeister in de auto hoeft om te wisselen de hele tijd :p

En dat in je achterhoofd dat je ook letterlijk overal, zelfs op 50 wegen traject controles hebt en flitsers in een 30 zone 8)7

[Voor 9% gewijzigd door kevinkrs op 26-08-2020 14:32]

• Dennisdn
Serena schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:23:
Was het altijd al zo dat de zonsondergang met tijdstip weer werd gegeven?

[Afbeelding]
Geen idee hoe lang al, maar in ieder geval zo lang ik mij kan herinneren. In iOS13 zit het ook.
Pagina: 1 2 3 ... 12

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee