Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe kan ik het beste mijn beeldmateriaal opslaan?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ShadowBenji
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 03:10

ShadowBenji

Canon 600D | iPhone 8 64GB |

Topicstarter
Beste mede Tweakers,

Ik heb onlangs wat beelden geschoten en nog wat simpel materiaal van de afgelopen maanden.
Binnenkort ga ik wat serieuzer fotograferen en ik vroeg mij af hoe ik het beste mijn materiaal kan gaan verdelen komende tijd. Heb bij het bouwen van mijn PC een 3TB schijf gekocht om beeldmateriaal op te kunnen slaan maar momenteel staat alles door elkaar heen. Ben benieuwd naar jullie tips / ervaringen!

Beste antwoord (via ShadowBenji op 17-06-2020 15:03)

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

FYI:

Hoe organiseer jij je foto's?

Oh ja, en vergeet backup niet.
Ehhhh, wat zei ik ook alweer: BACKUP!
Juist ja, dat dus: BACKUP :+

[Voor 48% gewijzigd door ehtweak op 17-06-2020 15:04]

Mooie Plaatjes   

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True