Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat mag ik prospects wel en niet fysiek sturen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08:23
Als jij "klant" zegt, bedoel je dan een persoon of een bedrijf?
Volgens mij zijn daar namelijk verschillende regels voor en zijn de regels voor het ongevraagd post sturen aan personen strenger dan voor aan bedrijven.

Het mag voor zo ver ik weet wel, alleen zitten daar wel voorwaarden aan; moet je ze dan bv.wel de optie geven om zich uit te schrijven of af te melden.

zie ook https://autoriteitpersoon...e-reclamepost-sturen-6832

Als voorbeeld: de meeste loterijen doen volgens mij ook aan geadresseerde reclamepost

[Voor 7% gewijzigd door stefanass op 17-06-2020 15:01. Reden: voorbeeld toegevoegd]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-03 21:57
Simpel: Google eens op telecommunicatie wet en spam.

De term prospect geeft al aan dat het geen eerdere klant is die iets van je heeft gekocht en die mag je dus geen “ongevraagde elektronische berichten met commercieel, charitief of ideëel doel sturen”

Doe jij dit wel zonder uitdrukkelijke toestemming, dan verstuur je in de regel spam en ben je dus strafbaar bezig.

Je kan de mail “verpakken” en “benoemen” zoals je wilt maar je doel is commercieel en dat mag dus niet.

Edit: gaat om fysieke post en niet elektronische post.

[Voor 6% gewijzigd door Breezers op 17-06-2020 15:03]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True