Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Prijzen betonsteen vs regulier metselwerk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DeadwinterNL
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 15-07 09:17
Ik ben bezig met een nieuwbouwhuis en heb nu dus gevelstenen uitgekozen (MBI Shaded Grey Light langformaat steen). Maatvoering is 595mmx95mmx40mm. Nu is deze qua prijs aanschaf product zo’n beetje gelijk aan een standaardformaat gevelsteen die als stelpost is opgenomen alleen krijg ik nu voor het ‘metselwerk + pionteren’ een meerprijs gepresenteerd van zo’n 3600 euro excl. btw voor in totaal 47m2. Ten opzichte van een standaardmaat metselwerk + voegen. Totaalprijs voor metselwerk en pionteren ligt daarmee op 6000 euro. Is dat verklaarbaar?

[Voor 6% gewijzigd door DeadwinterNL op 16-06-2020 23:22]

Alle reacties

• DeadwinterNL
Outerspace schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 23:30:
Met een deel van de offerte of factuur wordt het misschien een stukje duidelijker. Relevante informatie wel even blurren :)

Bij deze! Boven is nieuwe prijs, onder is originele stelpost.

• DeadwinterNL
Duidelijk en bedankt! Ik vind het prijsverschil wel aanzienlijk, maar dan weet ik in ieder geval hoe het komt

• DeadwinterNL
Dat is opzich wel een interessant vergelijk. Als je kijkt naar de prijs per m2 kom je dan uit op zo'n 81-82 euro, terwijl ik op een bedrag van 110 euro per m2 uitkom. De vraag is dan natuurlijk of de metser niet ook met een hogere prijs per m2 komt als je aangeeft dat het die MBI stenen gaan worden.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True