Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Copy error 0x80070299 naar een ReFS partitie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Druganov
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:16

Druganov

F#ck IT, te veel prutsers...

Leuk dat je hypermodern wil zijn, maar ReFS heeft nog steeds behoorlijk wat limitaties:
Other features are still not supported on ReFS file system. Some of them are:

File encryption not supported (i.e.EFS)
File compression not supported
short names not supported
Hard links not supported
….
Ik zou zeggen, ga gewoon terug naar NTFS, om jezelf een berg gedoe, zoals dit, te besparen.

[Voor 3% gewijzigd door Druganov op 17-06-2020 00:36]

Penny Arcade! - ..Gimme a bullet to bite on, and I'll make believe it's you!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 01:35
Brahiewahiewa schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:57:
[...]
Ja, zowel voor exFAT als voor FAT32 is de max file size 4GB
downtime schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:56:
Ja, dat gaat nooit lukken met exFAT of FAT32.
Niet correct, exFat heeft een file size limit die way boven huidige capaciteiten van opslagmedia ligt. (264 -1 bytes)

• ardvark99
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23:48
Laatste update: Alle files staan nu op de RAID5 ReFS, en gechecked, de avi's spelen af zoals het hoort.
Ik heb nog ff een aantal dingen getest om te kijken waar het o.a. op mis gegaan is. Vanuit de GUI file explorer op mijn Hyper-V machine lukt het dus niet om grote bestanden naar de USB disk te kopieeren, exFat geformatteerd. Met xcopy lukt dit dus wel. En de AUS van exFat maakt dus niet uit. In eerste instantie had ik xcopy nog niet geprobeerd, maar na een opmerking van @Trommelrem heb ik dit toch geprobeerd.

Ik heb dus 2 files kunnen fixen met powershell, maar nadat bleek dat de andere files geen ADS streams hadden, ben ik verder gegaaan met xcopy. Vermoedelijk had ik een hoop ellende betreffende dit probleem kunnen besparen, door gelijk met xcopy aan de gang te gaan. Niet dat ik xcopy niet ken, ben opgegroeid in het DOS tijdperk, maar door jaren weinig probleemloos gebruik van File Explorer ga je andere oplossingen vergeten.
Nogmaals, iedereen bedankt voor het meedenken, nu kan ik weer verder met het opnieuw inrichten van mijn server, nu alle files weer op hun plek staan. _/-\o_

BTW, ik kan maar 1 beste antwoord geven, maar voorr mij waren er meer beste antwoorden ;)

[Voor 4% gewijzigd door ardvark99 op 18-06-2020 21:15]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True