Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Asus laptop blijft lang in bios opstart hangen

Pagina: 1
Acties:

• rusthuis
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 23-07 16:14
Hallo,
Ik heb hier een Asus lpt K55V,die je aanzet,maar vrij lang in het ASUS bios scherm blijft hangen.(15 à 20 sec),voordat hij opzoek naar een Windows ...
Normaal zou deze lpt in de Asus bios enkele seconden blijven en dan zoeken naar een Windows 10,maar ik heb de indruk dat deze bios opstart veel langer duurt dan normaal.
IK heb hier nog een iets oudere Asus lpt staan ,die lichter van spec.is ,maar véél sneller opstart.
In de bios boot ,heb ik keuze tussen Windows Boot,hd,dvd,of usb,Hoe moet dit staan ?
Wat zou hier loos zijn ?
Dank

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True