Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Een eenvoudige FTP server

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wallywally
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 25-05 00:40
Nevermind, misschien ook port 22 datapoort forwarden |:(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:46
Ik zou heel die iis ftp laten zitten en filezilla FTP’s configureren ftp moet je eigenlijk niet meer willen. Werkt een stuk prettiger dan iis. Filezilla heb je ook met 10 minuten online.

[Voor 33% gewijzigd door HKLM_ op 15-06-2020 21:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

GlowMouse

wees solidair

HKLM_ schreef op maandag 15 juni 2020 @ 21:42:
Ik zou heel die iis ftp laten zitten en filezilla sftp of FTP’s configureren ftp moet je eigenlijk niet meer willen. Werkt een stuk prettiger dan iis. Filezilla heb je ook met 10 minuten online.
Filezilla server ondersteunt toch geen sftp? Bij ftps heb je een certificaat nodig en heb je hetzelfde poortprobleem wat TS nu ook heeft.

Ik zou een SFTP-server opzetten: https://winscp.net/eng/docs/guide_windows_openssh_server

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True