Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 05-08 07:27
De meeste online stores kunnen wel filteren op games met demo's, of anders op games met een prijs van onder een bepaald niveau.

Echter, demo's zie je inderdaad steeds minder, en wat mij betreft vond ik dit wel één van de beste samenvattingen van waarom je ze bijna niet meer ziet:
YouTube: Demo Daze - Why Don't Creators Make Game Demos Anymore? - Extra Credits

Samengevat - jij speelt een demo om te zien of een game tof is, maar daardoor zullen er best veel gevallen zijn waar de conclusie is dat je die game toch maar niet koopt. Daar verliest de developer geld mee, want ze hebben die game al gemaakt, extra geld in die demo gestopt, en daar zien ze uiteindelijk niets van terug. Zonder demo had je die game misschien wél gekocht, daar verdienen ze dan tenminste nog wat mee. Kut voor jou natuurlijk, als blijkt dat het een baggergame is, maar niet alle developers vinden dat boeiend.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 04-08 12:57
Ja zeker, maar steeds minder. Persoonlijk boeit het me ook niet zo. Vroeger had je nog geen internet om filmpjes te kijken, nu wel en nu kan je dus obv filmpjes al een aardig beeld vormen.

Flauw maar waar...de game Trials heeft overigens wel een demo:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08-07 14:31
Ik vind zelf dat lets plays, livestreams and twitchstreams altijd wel een erg goed beeld geven van een spel.

Demos tegenwoordig zijn er nog nauwelijks. Meer bij Xbox dan steam/pc in mijn ervaring

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 00:36
THPS 1+2 heeft een demo. Nadat je hem gepreorderd hebt. 8)7

Je zou misschien een abonnement kunnen nemen op een gamestreaming dienst. Kan je in ieder geval wat testen voor een paar euro per maand. Als het leuk is kan je het kopen en zonder lag spelen.

Demo's en trials zijn er niet echt meer. Ik denk dat de meeste mensen hem inderdaad gewoon kopen in Steam, en als het niet bevalt refunden.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True