Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JulianBorghuis
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 16-04 13:51
Ik wil graag op mijn ipad mini 1 weer apps kunnen downloaden zoals op een ipad mini 5.
Gewoon via de app store ipv eerst in een oude itunes hem als aangekocht melden en dan hem kunnen downloaden met een oudere versie.
Is er een mogelijkheid of een andere app die dit allemaal op lost?
Ik zeg bij deze al af om een nieuwe ipad te kopen.

Graag hoor ik meer info

Beste antwoord (via JulianBorghuis op 14-06-2020 13:41)

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:59
De iPad Mini 1 is van 2012 en dat is dus al veel ouder dan 5 jaar die gemiddeld voor de updates staan.
Helaas worden de oude Apps ook niet meer aangeboden en ook niet meer ondersteund.
De enige oplossing is denk ik helaas een nieuwe iPad.

Je zou het misschien hier nog kunnen proberen;

http://ios-compatible.com/

https://www.findoldapps.com/

[Voor 18% gewijzigd door HereIsTom op 14-06-2020 13:29]

 iPad Pro 12.9 2020 | Sony A89 4K OLED Smart Android TV | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True