Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 19:51
@Hahn Iracing is berucht om de single core vereisten.

@Blerf Ik heb een 3900X die in iracing(VR - Rift CV1) gemiddeld op 4,4GHz draait en icm een 1080TI heb ik nog nauwelijks last dat de cpu het niet kan bijbenen.

Ik zou de XT reviews afwachten en dan kijken wat de meest prijs gunstige manier is om een 4,4GHz Zen 2 te verkrijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 04-08 04:55
Ik zou geen 2 cores in leveren. Een 3800xt zou dan wel op zijn plaats zijn.

Ik denk dat je geheugen goed instellen op 3000mhz, en een m2 ssd want de 240gb ssd is geloof ik een sata drive al wel eens een flink verschil kunnen maken.

Edit* ik had overigens hetzelfde met mijn nieuwe 3700x build. Heb je de nieuwste chipset drivers geïnstalleerd van de amd site. Hierna kun je bij energiebeheer een ryzen power plan activeren. Zonder die stappen had ik de eerste twee dagen ook rare lag spikes in de meeste games :)

[Voor 55% gewijzigd door rcthans op 14-06-2020 05:08]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19-07 13:02
Zorg er ook voor dat je encoder in OBS ingesteld staat op Hardware NVENC New, dus geen software encoding gebruiken.

meh.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11-05 13:52
Op deze plek in het bios waar je dat screenshot gemaakt hebt.

Je ziet daar memory muliplier staat,dat staat nu op auto, als je die aanpast naar een hoger getal,dan zal je zien dat de mem speed omhoog gaat.

Mem voltage is al hoog zo te zien,dus je kan proberen de multiplier wat omhoog te zetten in stapjes.
En tussen elk stapje omhoog, booten en testen ook of het stabiel is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 26-07 12:13

Blerf

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
freaky35 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 12:07:
Op deze plek in het bios waar je dat screenshot gemaakt hebt.

Je ziet daar memory muliplier staat,dat staat nu op auto, als je die aanpast naar een hoger getal,dan zal je zien dat de mem speed omhoog gaat.

Mem voltage is al hoog zo te zien,dus je kan proberen de multiplier wat omhoog te zetten in stapjes.
En tussen elk stapje omhoog, booten en testen ook of het stabiel is.
Top ga ik dat even proberen straks en kom ik terug met een update en hoe dit heeft geholpen.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True