Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Blerf
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 26-07 12:13

Blerf

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ik zoek een?

Een upgrade van mijn Ryzen 2700, omdat iRacing en streaming meer power nodig heeft en ik denk dat mijn processor de bottleneck is van het verhaal ( video kaart is een 2070super )

Wat is je budget?
200a400 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja wel AMD omdat ik geen zin heb om mijn moederbord te vervangen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie hier boven. Gaming rig eigenlijk 99% voor iRacing in VR en streaming.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True