Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG TV & Ziggo Horizonbox kapot door blikseminslag?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01:24

CyBeRSPiN

sinds 2001

Kan. Een aardlek is geen overspanningsbeveiliging.
Daar zijn aparte kastjes voor die coax, stroom, netwerk kunnen filteren op spanningspieken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 00:08

wontcachme

You catch me? No you wont

Klinkt als bliksem

Vorig jaar hetzelfde gehad. Goede knal in de nacht en deel van de electronica kapot. Modem en POE switch (beide in meterkast) waren kapot, maar mijn NAS, hoofdswitch en wifipunt op dezelfde plek werkten nog gewoon. Een andere switch in de woonkamer was ook kapot samen met een DECT zender aan de andere kant van het huis.

Stroom werkte ook nog gewoon.

Wij hebben al jaren dat we gewoon alle stekkers eruit halen wanneer er onweer komt. Bij ons is de telefoonlijn erg gevoelig en dat heeft al meerdere modems gekost en ook een paar duizend euro aan telefooncentrale's. Ik ben ook heel blij dat we nu glas hebben wat dat probleem niet heeft.

Game PC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 16GB Corsair Vengeance 3600C18 - Samsung 970 EVO 500GB + 1TB - Samsung 850 EVO 500GB - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus TUF VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 23:24
bonzz.netninja schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:51:
[...]

En zelfs daarmee heb je met echte blikseminslag geen garanties.

Bij bliksem adviseren ze niet voor niets om gewoon de stekkers eruit te halen van je apparaten (maar ik doe dat ook nooit)
I know, sliep alleen al

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 23:24
Hackus schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:57:
@ArnoldSmiley TV ook getest op andere wandcontactdoos ?(stopcontact)
Nee, kwam wrachter dat de hele buurt inslagschade heeft.

Verzekering gebeld. Keert dagwaarde uit...100 euro. PS4 hoop ik dat ie het nog doet. Fingers crossed. Meevaller: Mijn pa attendeerde me op een Phillips 55"" 4K UHD...en maakte vervolgens een bijdrage over naar mijn rekening. Financiele schade valt dus te overzien 😁🙏
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True