Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11:20

Grvy

Bot

@jesse1996 meer dat het vanuit Tweakers niet mag. Maar dat kan ik fout hebben. Daar kan een modje meer over zeggen.

De leesbaarheid kan je vergroten door meer witruimte etc te gebruiken. Niet zo zeer informatie weghalen.

[Voor 31% gewijzigd door Grvy op 12-06-2020 14:11]

Trackers of betalen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 10:54
Volgens mij hebben ze bij mijn werkgever een abonnementsmodel. Het lijkt me ook het meest logisch, die €1700 aan softwarekosten zijn neem ik aan terugkerende kosten, en niet éénmalige. Als je dat alles als eenmalige kosten gaat rekenen hebben afdelingen ook nul reden om een laptop terug in te leveren als hij niet meer nodig is. Immers is hij daarna weer wel nodig mogen ze nog een keer de handel betalen.

Overigens moet je wel zorgen dat wat doorberekend wordt realistisch blijft, zodat afdelingen niet zelf creatief maar gaan inkopen om geld te besparen. Als voorbeeld: Op universiteit waar ik zat moesten vroeger afdelingen per IP adres betalen aan IT. Oftewel sommige afdelingen hingen gewoon eigen routers op om IP adressen te besparen, en dat kan ook niet de bedoeling zijn.

In zijn algemeenheid is het ook iets om rekening mee te houden: Alle kosten doorbelasten aan de afdelingen maakt hun kostenbewust, maar IT is mogelijk dan niet meer kostenbewust, als ze toch alles kunnen doorbelasten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True