Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gaming Desktop met een budget

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

Vraag

• De Dikke
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 16-05 15:20
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming en video bewerking.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1100,- Liefst niet hoger, maar indien er betere hardware zijn voor paar tientjes boven budget, betaal ik graag!

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zal alleen oude harde Schijven en ssd's gebruiken

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16g ram en indien het past in budget, ook een AIO. Monitor zal ik zelf aanschaffen naast 1100 budget.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben geen merk liefhebber, maar bij fans en psu zou ik zeer zeker grote merken kiezen. Zelf kies ik voor gigabyte psu en be quiet fans.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
AIO cpu cooler

Ga je overklokken?
Af en toe voor de sport

Wat verwacht je van ons?
Ik zit vast met ram keuze, 3200 met 16cl of 3600 18cl. Volgens mij levert dit zelfde prestaties op, en zou je moeten kijken naar prijsverschil?
Naast dat ben ik erg benieuwd naar de psu keuzes die jullie zullen geven. En model van de grafische kaart (nitro, armor saphire, ect)

[Voor 4% gewijzigd door De Dikke op 11-06-2020 10:16]

Alle reacties

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True