Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Feedback op beoogde budget build, eerste gamepc

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pim1896
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 09:22
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Alleen gamen

Wat mag het systeem gaan kosten?

Omdat ik ook nog een 1080p 144hz monitor moet kopen én toetsenbord en muis wil ik het allerliefst maximaal 700 euro uitgeven voor de PC zelf. Al realiseer me wel dat dat heel moeilijk is als je ook nog wat up-to-date componenten wil. Zo heb ik me een moederbord laten adviseren waar ik nog voldoende op kan upgraden. Bijvoorbeeld naar (de refresh van) een Ryzen 5 3600 etc. Rond 750 euro is wat mij betreft dus ook prima.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Nope, alles nodig

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Ik wil per sé een 1TB SSD, omdat je met WoW en CoD al snel de 300GB aantikt. Verder natuurlijk gewoon de beste videokaart binnen mijn budget én een moederbord wat future upgrades makkelijk aan kan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

Nope

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Zo min mogelijk geluid is natuurlijk altijd fijn maar ik heb niet echt bepaalde eisen. Ik wil gewoon lekker kunnen gamen op minstens 60 FPS op 1080p. Ik koop een 144hz scherm omdat ik dat met een upgrade van mijn GPU wil aantikken over 2/3 jaar. Ik speel vooral Modern Warfare, Warzone, Fortnite en WoW.

Ga je overklokken?
Nope

Wat verwacht je van ons?

Bekijk mijn build: Misschien zijn er dingen die beter kunnen of een betere bang for buck zijn, dan hoor ik het graag. Ik vind het zelf vooral nog erg lastig om een goeie case te vinden. Ik wil namelijk een simpele, clean case voor niet al te veel geld. Extra fijn als er al fans in zitten.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 129,-€ 129,-
1MoederbordenMSI B450 Gaming Plus Max€ 107,-€ 107,-
1VideokaartenInno3D GeForce GTX 1660 Super Twin X2€ 247,07€ 247,07
1BehuizingenAerocool Python€ 65,99€ 65,99
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS€ 64,65€ 64,65
1VoedingenSeasonic S12III 550W€ 47,90€ 47,90
1Solid state drivesCrucial BX500 1TB€ 99,05€ 99,05
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 760,66

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True