Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop voor studie, werk en fotobewerking

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leii
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 27-02 11:45
Dag allemaal,

Mijn laptop is inmiddels echt toe aan een vervanging. Ik heb ook al veel reviews, topics op het forum, BBG's gelezen enzovoorts. Ik ben echter toch gewoon een leek, dus ik zou zeker wat hulp kunnen gebruiken omdat de keuze reuze is!

Wat ga je met je laptop doen?
  • Thesis: tekstverwerking en SPSS
  • Phtoshop + InDesign (af en toe)
  • Alledaags gebruik zoals YT, Netflix, browsen enz.
  • Evt. vanaf najaar ook voor werk, dus makkelijk mee te nemen is ook een pro. En dan moet ik mbt laptopwerk vooral dossier maken, verslagen tikken en documenten lezen.
Wat is je budget?
Max. 1000 liever minder uiteraard.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja redelijk denk ik. Dus ik denk max rond de 15 inch.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Na een beetje rondneuzen ben ik vooral op Lenovo en HP uitgekomen. En verder zou het fijn zijn als er een aansluiting is voor een ethernetkabel, maar is geen must.