Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop voor studie, werk en fotobewerking

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 12:24
Voor thesis geen enkel nut om een i7/r7 te pakken.
photoshop / indesign zou er nog wel nut van kunnen hebben.
Alledaags gebruik kan zelfs met een i3, dus i5 is ruim ;) .
dossier opbouw / verslagen typen gaat zelfs op een i3, dus i5 kan dat ook :)

Dingen om rekening mee te houden:
gebruik je een los toetsenbord thuis, zodat je makkelijker kan typen?
gebruik je een losse muis, wat zeker tijdens je thesis (en spss) handig kan zijn?
15 inch is beetje standaard maat wat nog net mee te nemen valt, ik zou niet onder 14 inch gaan als je veel verslagen moet typen. (anders zitten je vingers in knoop tijdens typen)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 12:24
4700 is gewoon een versie nieuwer - dit jaar uitgekomen vs vorig jaar uitegekomen.
Zou het kunnen vergelijken met de getallen achter i7,
of in verte met getallen achter samsung galaxy s... of iphone ... (al veranderd daar niet alleen de processor maar ook de hele vormgeving).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 11:53
Deze is ook fijn: pricewatch: Acer Swift 3 SF314-42-R2MP, is een stuk lichter. Maar heeft jammergenoeg maar 8GB RAM

Die Yoga Slim is ook zeer fijne keuze: https://laptopmedia.com/r...thing-to-the-imagination/

Ah jammer, nog 52 dagen levertijd voor die Yoga Slim! Wilde nog 1 voor de vakantie aanschaffen.

[Voor 37% gewijzigd door Red devil op 09-06-2020 14:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Leii
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 27-02 11:45
Red devil schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:54:
[...]

Die Acer leek me niet verkeerd, want zoveel werk ik toch niet achter een laptop (heb zeer fijne thuis pc build). Maar die Yoga leek me toch stuk beter voor geringe meerprijs. Ik wil wel sowieso een nieuwe Ryzen 5/7, zijn snel met 6 cores en halen goede accu scores. Als je nog andere kandidaten tegenkomt, dan houd ik me aanbevolen. Heb ongeveer een maand voordat ik op vakantie ga ;-)
De HP's die ik er tussen heb staan leken mij ook niet verkeerd, en anders is misschien een Asus Zenbook nog een optie?

Ik ben trouwens een chat gestart op de Lenovo site, ze verwachten de Yoga Slim 7 binnen 1-2 weken! Dus wel wat sneller dat wat er op Paradigit staat!

[Voor 10% gewijzigd door Leii op 09-06-2020 15:45]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Leii
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 27-02 11:45
Red devil schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:45:
[...]

Welke versie is dat? Moet wel zeggen dat die site beetje rommelig is, soms lastig dingen te vinden!
https://www.lenovo.com/nl...81YMCTO1WWNLNL1/customize?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True