Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke van de twee laptops is beter voor studie?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Black Velvet
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 10-06-2020
Wat ga ik met de laptop doen?
Vooral gebruiken voor mijn studie! Het komende jaar ga ik afstuderen. Netflix, Youtube e.d. gebruik ik ook.

Wat is mijn budget?
Ongeveer €600

Ben ik van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de bedoeling is om de laptop wel mee te nemen!

Heb ik nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt me niet uit welk merk laptop het is. Het mag een Acer, Lenovo, Asus, HP zijn. Maar ik heb zelf ook rondgekeken en ben op 2 laptops uitgekomen. Ik zou graag willen weten welke van de twee een betere koop is? Als jullie nog betere suggesties hebben, zijn die welkom!

Ik twijfel zelf tussen deze 2:

https://nl-store.acer.com...=Awin&utm_campaign=269979

OF

https://www.campusshop.nl...we00ewmh/80056635/product

De Lenovo is €599. De Acer Swift staat op de site voor €699, maar na studentenkorting en een cashback kom ik op ongeveer dezelfde prijs als de Lenovo uit, namelijk €570!

Please help me out!

[Voor 12% gewijzigd door Black Velvet op 09-06-2020 04:06]

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True