Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verkeerde levering sierbestrating, kosten aannemer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12:42
Hey,

Vandaag is mijn sierbestrating voor mijn voortuin binnengekomen. Dit zijn 2 pallets met blokken voor het muurtje. Echter hebben ze de verkeerde blokken geleverd.

Op de pallet staat een ander product dan op mijn bestelling. De pallets waren ook gesealed dus tijdens de levering zagen we het ook niet. Pas in de avond wilde we het even checken en toen viel het op.

Ik heb de blokken ook in het echt gezien in hun showroom.

Nou heb ik een aannemer geregeld die de boel gaat plaatsen morgen. Die heeft ook een extra mannetje ingehuurd die hem gaat helpen.

Hoe zit het met deze kosten met de aannemer?

Beste antwoord (via com2,1ghz op 09-06-2020 09:11)

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 13:19

Rukapul

Moderator General Chat
Die ga jij betalen.

Geen leverancier die vervolgschade namelijk niet uitsluit in zijn voorwaarden.

Dat was te voorkomen geweest door de aannemer ook de spullen te laten leveren of door met meer marge te laten leveren.

Best case laat je de aannemer zijn planning omgooien (lees: nu sms-en / appen) of je regelt met spoed morgen nieuw materiaal. Mogelijk is wat wel geleverd is ook acceptabel?

[Voor 28% gewijzigd door Rukapul op 08-06-2020 22:03]

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True