Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zacht kantafwerkband?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:10
Ik zoek een nette afwerking voor onderstaand. Links, rechts en onder zou eventueel een U profiel passen. Boven loop ik gelijk met het plafond (kon niet anders) dus daar lukt dat niet.
Nu moet dit eigenlijk ook nog wel afdichten. De profielen die ik vind, bijvoorbeeld carosserieband, is altijd PVC of PTFE. Dat geeft niks mee natuurlijk.

Wanddikte is ca 6-7mm.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar de gouden tip om dit netjes en werkbaar voor elkaar te krijgen. En dan ook nog liefst in het wit :+

[Voor 3% gewijzigd door paQ op 08-06-2020 21:30]

op maat gehoorbescherming en In Ear Monitors. www.cinepaq.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paQ
kabeltjekabel schreef op maandag 8 juni 2020 @ 22:26:
Waar kijken we naar? Zo'n ghetto-rigged mobiele airco?

Compriband?
Ho ho. Dit is een heuse sonapenic! :+
Elke toevalligheid met Panasonic is compleet inbeelding.

Maar compriband werkt de rand niet af. Een U profiel weer wel. Eigenlijk zoek ik een superzacht u profiel.

[Voor 16% gewijzigd door paQ op 08-06-2020 22:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paQ
Dat bedoel ik idd. Dan is de bekleding ook meteen opgelost. Ik had dat ook al gevonden. Maar 4mm dik rubber shore 70. Dat is nog best hard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paQ
Halve nacht wakker gelegen :')
Ik zat te denken om misschien eerst een soort omlijsting te maken van wit plastic hoekprofiel. Met zelftappers bevestigen, of eventueel verlijmen. Dan kan het profiel dienen als basis voor een afdichtstrip V of D profiel bijv.

• paQ
Struinend door de bouwmarkt kwam ik dit kunststof profiel tegen, met een flexibel randje eraan. kost geen drol op lengte 2 meter, en was zelfklevend. (Dat hielp met passen en meten)

• paQ
Hoijong schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:37:
Nu is het inderdaad van foeilelijk naar gewoon lelijk gegaan })
precies :+
Wat is dit voor ruimte? Ziet er zo ontzettend vaag uit.
Slaapdeel van een boot onder de kuip.

[Voor 78% gewijzigd door paQ op 11-06-2020 11:45]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True