Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Alarmcentrale 112, PIDF-LO, AML

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 29-07 18:35
RayenM schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:52:
Buiten het feit dat ik niet snap wat je allemaal zegt (is ook niet erg), waarom denk je dat jij of je klant het (externe) directe 088 nummer krijgt van de meldkamer? Of is je klant reeds bekend bij de meldkamers?
De regio meldkamers zijn bereikbaar op specifieke telefoonnummers. Providers schermen deze alleen doorgaans af, tenzij je bijv VoIPConnect afneemt bij Tele2, omdat ze niet kunnen nagaan waar de beller vandaan belt, wordt ook expliciet aangegeven deze nummers te gebruiken. Uiteraard niet door de gebruiker, maar in de translatie naar de VoIP provider.
De nummers beginnen overigens met 014, niet met 088 ;-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayenM
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 10:12
mgizmo schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:02:
[...]

De regio meldkamers zijn bereikbaar op specifieke telefoonnummers. Providers schermen deze alleen doorgaans af, tenzij je bijv VoIPConnect afneemt bij Tele2, omdat ze niet kunnen nagaan waar de beller vandaan belt, wordt ook expliciet aangegeven deze nummers te gebruiken. Uiteraard niet door de gebruiker, maar in de translatie naar de VoIP provider.
De nummers beginnen overigens met 014, niet met 088 ;-)
Ik zal morgen de heren van ICT en beheer je berichtje laten zien, wellicht hebben zij een tip of werkwijze. De 014 nummers zijn voor mij volstrekt onbekend, zo leer ik ook nog eens iets. Als ze info voor je hebben dan zal ik het je laten weten.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True