Toon posts:

[VDSL] Snelheid opeens lager

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Larsergroot
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-05 12:03
Heb dsl van XS4ALL (compact abo geen pairbonding) heb de laatste jaren altijd 55 down 10 up gehad, precies volgens het contract, begin mei is de verbinding naar max 32 down en 10 up gegaan.

contact met de XS4ALL helpdesk eerst mail daarna gebeld, kabel naar aansluiting en Fritzbox (1 meter) reseaten en Fritzbox naar fabrieksinstellingen terugzetten,dit hielp niets.

Volgens fourstack en de XS4ALL helpdesk is nu 41 down max mogelijk ,ik zit 460 meter van de wijkkast, zelfs de KPN buren komen zonder pairbonding nu nog op max 32 down. Ik heb gelukkig screenshots van het logbestand van de Fritzbox waarbij deze in april nog connecte met 55 down en 10 up, dit naar de XS4ALL helpdesk gestuurd, hierop werd totaal niet op gereageerd.

de helpdesk van XS4ALL komt niet met een zinnege verklaring, melden dat de snelheden zo altijd zijn geweest, lijnkwaliteit, ondanks screenshot van mijn logbestand.

wat zijn jullie ervaringen ? kijk eens in jullie Fritzbox (of experiabox)naar de (a)dsl snelheid, heeft iemand een idee wat KPN aan het doen is ??

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:37
slaay schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 17:21:
[...]

Kan het kloppen dat je via de website van Cheapconnect je Service ID kan achterhalen?
Als ik een bestelling begin dan krijg ik wel een Service ID te zien.

Dat zou dan wel handig zijn als mensen het Service ID willen achterhalen voor als je jou een DM sturen :P

[Afbeelding]
Grappig, die gegevens komen uit de PQCC van KPN WBA :)
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee