Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Uitbouw 2 meter. Extra heiwerk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeffreyX
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07-07 12:30
Hoi,

Even kort maar krachtig.
Wij hebben contact met een aannemer en willen dus gaan uitbouwen. (uitbouw 2 meter)
Beide buren hebben al een uitbouw, volgens de aannemer hoeft hij dan niet te heien omdat de hei-palen van de buren onze uitbouw dan ook draagt.

Echter tijdens de bouw van onze woningen (aantal jaren geleden) meen ik mij te herinneren dat er ook in het midden hei-palen stonden. Via google kan ik niet zo snel hier iets over terug vinden.

Weet iemand of dit dan goed gaat? Iemand ervaringen?
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True