Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zoek mid tot high level mobiel met focus op batterijduur?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• paul23
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 25-02 17:52
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een mid to high level mobiel. Met vooral een focus on lange duur

Wat is je budget?
Tot ongeveer 500 euro. Zit vooral te denken rond de 300-400, maar als er goede upgrades zijn...

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik "wil" er alles mee kunnen doen. Maar vooral browsen en whatsapp. In mijn ervaring heb ik altijd 50-100 tabs open dus dat is bij mijn huidige telefoon de limiet (hij crashed continu). In eerdere mobiels heb ik me continue geergerd (en doe ik nog steeds) aan het feit dat iedere maker zijn eigen toevoegingen aan android doet. Huawei die met z'n extreem rare interface zit, samsung met een dozijn applicaties.

Ik wil gewoon een mobiel die ik een weekendje mee kan browsen zonder op te laden of een kilo aan externe batterijen mee te nemen als ik op vakantie ben.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik wilde eerst de nieuwe one plus kopen.. Tot ik het prijskaartje tegenkwam. Prijs verandering sinds de eerdere versies is extreem.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vraag me vooral af hoe ik kan vinden welke mobiel niet te veel extra bagage geeft. Daarnaast vind vraag ik me af welke batterijduur het meest reeel is om als je op internet zit te browsen. Alle reviews schijnen dit te negeren.

Alle reacties

• paul23
HerZon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 22:20:
Als alleen browsen de bedoeling is, neem een Sam sung en gebruik de extreme accu besparings modus.
Het probleem met alle vorige samsungs die ik had was dat het applicaties had die niet standaard waren. Daarnaast waren sommige functionaliteiten wel heel erg verborgen. Die ik op mijn oude nexus wel direct kon vinden. Of het feit dat de samsung niet de nieuwste versie van android draait waardoor applicaties die ik zelf ontwierp voor huis-tuin-en-keuken gebruik ineens niet bleken te werken.

Ik wil het liefste een lege mobiel waar ik alles zelf kies. Maar wel gewoon alle applicaties als whatsapp kunnen draaien.

[Voor 18% gewijzigd door paul23 op 04-06-2020 22:25]

• paul23
@Jheroun dat lijkt toch een zwakkere one plus 6 te zijn? Zelfde prijs ongeveer, maar minder werkgeheugen?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True