Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wasmachine ombouw

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jampot007
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 22:42
ivm de trillingen en gewicht lijkt het me praktischer om de wasmachine onderin te doen, is dat geen optie?

3D print? > protofa.com

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Harrie_

▫️ 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 ▫️

Ik zal mijn wasmachinekast van MDF hier nog maar een keer posten dan. Staat hier al 3 jaar zonder problemen...

Om de wasmachine en droger wat hoger te krijgen heb ik houten frames van 5x7's (of 2x3's zo je wil) gemaakt met een plaat erop waar ik met een speedboor gaten doorheen heb geboord zodat bij een eventuele lekkage het water hier gewoon door heen kan lopen. De verhogingen staan in een standaard lekbak zoals je ze bij de bouwmarkt kunt kopen.

Voor @Antonius en anderen die twijfel hebben over MDF; ik maak heel veel van MDF en voor natte ruimtes gebruik ik altijd de groene watervaste versie. Gewoon goed gronden en goed aflakken en dan is er niets aan de hand. Heb in mijn vorige woning een badkamer-wandmeubel gemaakt van MDF waar het water vaak tegenaan klotste na het douchen; dat heeft alle tijd dat ik daar heb gewoond (7 jaar) geen enkel probleem opgeleverd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 30-07 23:19
Ja, negeer maar. Domme comment van mij. |:(

Maar qua ventilatie lijkt het me wel een dingetje. Meeste wasmachines en drogers stoten ook naar de omgeving wat vocht uit.

[Voor 27% gewijzigd door kabeltjekabel op 05-06-2020 22:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 04-08 14:02
25mm multiplex als basis is stevig zat, rest kun je mooi maken met MDF. Zo bijvoorbeeld
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True