Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Patrick_Turbo
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 27-07 16:38
Ik ben erg benieuwd wat het daadwerkelijke bereik is van deze router op wifi 5, 2.4 en 5 Ghz.
Wij hebben een tv in de tuin ic, een Chromecast en onze huidige router haalt deze afstand net niet.
Vooral als er gekookt wordt is de wifi verbinding erg slecht.

...

Chromecast.
...

Alle reacties

• Patrick_Turbo
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 27-07 16:38
We hebben een woning uit 2012., goed gesoleerd. Natuurlijk alles wat het signaal kan verslechteren is in de buurt.
Ik twijfel ook aan een goed Mesh systeem. Of ik koop een zet met meerdere units. Of een goede router en deze instellen als een Mesh en dan extra units voor buiten en voor de zolder (hier staat nu nog een aparte oude router).
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True