Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Elektra - Wat is de juiste manier?

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 16:55
Op die tweede kan ik wel antwoord geven:
zo'n spanningszoeker ("schroevendraaier" met lampje erin)
In mijn flat heb ik ook gewoon lamp over de lasdoos heen gehangen, dus het kan wel, maar zorg dan wel dat hij volledig bedekt is, anders is het niet mooi :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 16:55
kabeltjekabel schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:50:
Je kunt ook in de stad op straat poepen; wil niet zeggen dat dat hoort.
Dat zouden we geheim houden :(

maar, wat zou jij dan allemaal nodig hebben? want veel meer dan wat de TS heeft heb je niet nodig, ik vond die schroevendraaier met lampje wel handig, al gebruik ik tegenwoordig gewoon mijn bureaulamp als check xD (vooral als ik bij buren aan het helpen ben - ze hebben een kind van 5 dat weet hoe de meterkast werkt, en weet dat youtube het niet doet als ik bezig ben, hoe dan -.- . Gelukkig doet hij het niet als ik eenmaal bezig ben (dan zet ik meestal trap voor de meterkast)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 30-07 23:19
99ruud99 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 22:04:
[...]

Dat zouden we geheim houden :(

maar, wat zou jij dan allemaal nodig hebben? want veel meer dan wat de TS heeft heb je niet nodig, ik vond die schroevendraaier met lampje wel handig, al gebruik ik tegenwoordig gewoon mijn bureaulamp als check xD (vooral als ik bij buren aan het helpen ben - ze hebben een kind van 5 dat weet hoe de meterkast werkt, en weet dat youtube het niet doet als ik bezig ben, hoe dan -.- . Gelukkig doet hij het niet als ik eenmaal bezig ben (dan zet ik meestal trap voor de meterkast)
Hangt er vanaf wat je doet, hoe vaak je het doet en hoeveel tijd je er aan wilt besteden :+

Ik heb een zelfinstellende striptang, dito adereindhulstang en nog wat meer van die grappige dingen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True