Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 18:30
Dam_Dam21 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:55:

De headset werkt prima op mijn mobiel en laptop, hierop ben ik goed hard te verstaan en zonder ruis.

Zal het liggen aan mijn MOBO of toch het koppelstuk? Zijn er zaken die ik nog kan proberen om dit te verbeteren (geluidskaart, usb geluidskaart) of is het toch verstandiger om over te stappen op een USB headset?

PS: Het geluid dat ik door mijn oortjes krijg is erg goed en helder, het gaat puur om de microfoon die ruis mee stuurt.
Het kan ook liggen aan je geluidsinstellingen, wellicht staat er een filter aan op je microfoon ?

Ik zou er dan eens voor kiezen om alles te disablen :9

[Voor 3% gewijzigd door Tweakez op 01-06-2020 01:16]

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True