Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Game PC 1000 euro. tijd voor een nieuwe of wachten?

Pagina: 1
Acties:

• peter4871
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 25-12-2020
Inmiddels alles binnen en in elkaar gezet.
bios van Gigabyte valt allemaal wel mee. Het is goed overzichtelijk. Voor wat ik er mee doe goed genoeg.

Voor de kaart moest ik wel 2 schijfbays verwijderen, maar die gebruikte ik toch niet.
Ik heb voor de zekerheid nog wel 2 extra fans in de kast geplaatst zodat het geheel goed koelt.
Advies van @kastgordijn opgevolgd en de onderdelen verkocht. Heb genoegen genomen met 200 euro en daarvan een msi scherm gekocht met freesync en 144 hertz .

De cpu werkte direct met het moederbord, ze worden geüpdate geleverd. Al was het wel even spannend natuurlijk.

Iedereen die bijgedragen heeft aan dit topic hartelijk dank. Ik ben gelukkig.

En voor wie wil weten hoe het er uit ziet.

[Voor 27% gewijzigd door peter4871 op 09-06-2020 12:01]

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True