Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows update mei 2020: "geen internet verbinding"?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• NoahAmber
  • Registratie: januari 2020
  • Niet online
Zojuist de Mei update van Windows 10 gedaan. Eigenlijk probleemloos verlopen.

Echter in het systeemvak blijft het netwerksymbool staan dat ik geen internet verbinding zou hebben

https://tweakers.net/i/7BedKK3fJhcKiBnCTkBBEV2gNrE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JOFfZxeruM3k0WZbEtOqQh4E.jpg?f=user_large

Als ik naar de adapter settings kijk geeft hij dat ook aan

Echter ik heb dus wel gewoon een internet verbinding. Ik plaats dus dit bericht.. ;)

Wat ik al gedaan heb is, netwerkadapter opnieuw in laten stellen, netwerkadapter verwijderen en opnieuw laten detecteren, Netwerkkabel er uit gehaald. Router gereboot en uiteraard via Google gezocht

Niets relevants gevonden. Op zich heb ik dus wel gewoon een internet verbinding, maar dat symbooltje dat dus zegt van niet irriteert

Iemand een tip om dit probleemje te tackelen?
...

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True