Toon posts:

[PS] Exporteren van active email gebruikers uit AD-D

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

theduke1989 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:39:
@Rensjuh prima heeft gewerkt met lastlogon.

kan ik dit zien als echt actieve gebruikers, of moet het nog anders.
Er is een lastlogon property in AD. Wel mee oppassen als je meerdere domain controllers hebt. Als ik me goed herinner wordt die property niet gesynct tussen DC’s en zit je dus alleen naar de lastlogon bij die specifieke domain controller te kijken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-10 10:12
KRGT schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:44:
[...]

Heb ik een nieuwsberichtje gemist?

Wat gebeurt er in Oktober?
https://developer.microso...for-office-365-customers/

Basic Authentication wordt uitgeschakeld voor Exchange Online, alleen Oauth werkt nog vanaf dat moment.
Voor Outlook clients vanaf 2016 is dat sowieso geen probleem, applicaties en scripts die bv EWS gebruiken zullen oauth moeten gaan gebruiken (vrij simpele om aan te passen).

Ik lees net trouwens dat Microsoft het tijdelijk uit heeft gesteld voor bestaande tenants welke hier nog gebruik van maken https://techcommunity.mic...-2020-update/ba-p/1275508 maar het zit er wel echt aan te komen in 2021 voor alle tenants.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee